RL 542 albo Digit Master Ver.1

Forum grajacych w Express Lotka

Moderator: statyk

Postby xyzen » 2011-09-15, 20:35

WyTam

Adamie
Małe sprostowanie
Rzuciłem na excela Twoją myśl /ciekawe sformułowanie mi wyszło / :roll: :roll: /

Zrobiłem podliczenie i wychodzi mi inaczej niż Ty piszesz

Przy użyciu 4 ostatnich losowań dla następnego piątego mamy takich 18 zdarzeń w całej bazie co daje ok co 143 losowania taki przypadek że "uzbiera" się piątka .
Natomiast jeśli weźmiemy 5 ostatnich losowań to już znacznie lepiej 46 przypadków w bazie na 2580 losowań Daje nam to średnią co 56 losowań .

Jeśli jestem w błędzie to proszę o sprostowanie.

PO.zdrówka

[ Dodano: 2011-09-15, 21:44 ]
Szybko podliczyłem wariant taki że trzymamy ten zestaw jeszcze przez dwa dni łącznie było by /18+19+17/ => 54
2580 :54 =~~48 dni .Tak grając mieli byśmy co ok 48 dni piątkę z 4 ostatnich losowań stosując powtórki .

PO.zdrówka

[ Dodano: 2011-09-15, 21:52 ]
Sprawdziłem też analogiczną sytuację z powtórkami dla 5 losowań branych pod uwagę
Wychodzi to tak /46+52+51/ =>149
2580 : 149 => 17
Średnio co 17 losowań pada 5 z liczb wylosowanych w 5 ostatnich grach.

PO.zdrówka
Prowokatore necesse est.Ozłocę tego kto mnie skrytykujeProducenci programów do gier losowych bierzcie wzór z LC jak powinien funkcjonować taki program po prostu uczcie się :!:Tylko GENIALNI INACZEJ grają w Multi
User avatar
xyzen
 
Posts: 163
Joined: 2007-11-09, 21:05

Postby adamcustom » 2011-09-15, 21:07

xyzen wrote:WyTam

Adamie
Małe sprostowanie
Rzuciłem na excela Twoją myśl /ciekawe sformułowanie mi wyszło / :roll: :roll: /

Zrobiłem podliczenie i wychodzi mi inaczej niż Ty piszesz

Przy użyciu 4 ostatnich losowań dla następnego piątego mamy takich 18 zdarzeń w całej bazie co daje ok co 143 losowania taki przypadek że "uzbiera" się piątka .
Natomiast jeśli weźmiemy 5 ostatnich losowań to już znacznie lepiej 46 przypadków w bazie na 2580 losowań Daje nam to średnią co 56 losowań .

Jeśli jestem w błędzie to proszę o sprostowanie.

PO.zdrówka

[ Dodano: 2011-09-15, 21:44 ]
Szybko podliczyłem wariant taki że trzymamy ten zestaw jeszcze przez dwa dni łącznie było by /18+19+17/ => 54
2580 :54 =~~48 dni .Tak grając mieli byśmy co ok 48 dni piątkę z 4 ostatnich losowań stosując powtórki .

PO.zdrówka

[ Dodano: 2011-09-15, 21:52 ]
Sprawdziłem też analogiczną sytuację z powtórkami dla 5 losowań branych pod uwagę
Wychodzi to tak /46+52+51/ =>149
2580 : 149 => 17
Średnio co 17 losowań pada 5 z liczb wylosowanych w 5 ostatnich grach.

PO.zdrówka


Jak najbardziej możliwe. Spojrzałem na ostatnie 400-500 losowań.
Z 5 losowaniami jest o tyle problem, że po pierwsze liczb będzie więcej : 18-20 do gry, po drugie skip średni jest niższy co oznacza, że trzeba by zacząć grę znacznie szybciej po losowaniach od ostatniego trafienia strategii. Słowem znacznie wyższe koszty gry i dużo gorsze koła liczbowe. Nie lubię tego.
adamcustom
 
Posts: 56
Joined: 2011-09-01, 09:11

Postby xyzen » 2011-09-15, 21:16

Adamie
właśnie obliczam ile średnio daje 5 losowań bo dla 4 "dokładnie " 16,7
Dla 5 losowań jest użytych 19,72 liczb średnio


BTW powyższe wyliczenie średnio co 17 losowań nie tak dawno "zrobiło się " w 75 .
Czyli należało czekać 75 losowań na piątkę aby weszła w ciągu trzech dni grając liczbami z 5 ostatnich losowań...

Czy to się kalkuluje???

===========================>>

Jeszcze pytanie do Ciebie co to są >> koła .. << :?:
Z tym skipem też nie za bardzo zrozumiałem co masz na myśli ..... Odstęp ale czego jaki gdzie :?: :?: :?:

PO.zdrówka
Prowokatore necesse est.Ozłocę tego kto mnie skrytykujeProducenci programów do gier losowych bierzcie wzór z LC jak powinien funkcjonować taki program po prostu uczcie się :!:Tylko GENIALNI INACZEJ grają w Multi
User avatar
xyzen
 
Posts: 163
Joined: 2007-11-09, 21:05

Postby adamcustom » 2011-09-15, 22:00

xyzen wrote:Adamie
właśnie obliczam ile średnio daje 5 losowań bo dla 4 "dokładnie " 16,7
Dla 5 losowań jest użytych 19,72 liczb średnio


BTW powyższe wyliczenie średnio co 17 losowań nie tak dawno "zrobiło się " w 75 .
Czyli należało czekać 75 losowań na piątkę aby weszła w ciągu trzech dni grając liczbami z 5 ostatnich losowań...

Czy to się kalkuluje???

===========================>>

Jeszcze pytanie do Ciebie co to są >> koła .. << :?:
Z tym skipem też nie za bardzo zrozumiałem co masz na myśli ..... Odstęp ale czego jaki gdzie :?: :?: :?:

PO.zdrówka


A nie wiem czy jest polski odpowiednik tego. Może to układy skrócone z gwarancją np. 3 z 5 czy 4 z 5?
Przykładem koła liczbowego dla np. 10 liczb jest najlepsze mi znane dla gry 5 liczbowej:
1,2,3,4,5
1,2,3,6,7
1,2,3,9,10
4,5,6,7,8
4,5,8,9,10
6,7,8,9,10

Dlaczego jest tak dobre? To możliwy rozkład liczb
0-0-2-3 = 5 z 5 = 14+%;
0-1-2-2 = 4 z 5 = 14+%;
0-1-2-2 = 4 z 5 = 14+%;
0-1-2-2 = 4 z 5 = 14+%;
1-1-1-2 = 3 z 5 = 14+%;
1-1-1-2 = 3 z 5 = 14+%;
1-1-1-2 = 3 z 5 = 14+%;

Po pierwsze gwarantuje 3 z 5. De facto '3 z 5' występuje w 43% przypadków(gdy 5 liczb wygrywających jest w tej 10-ce).W 43% przypadków koło gwarantuje nam co najmniej 1 x 4 z 5. No i nie do pogardzenia jest to, że w 14% przypadków możemy trafić 5 z 5.

Skip to odstęp od trafienia.

[ Dodano: 2011-09-15, 23:04 ]
Czy się kalkuluje? Zależy jak grasz czyli kiedy zacząłeś grać - odstęp od poprzedniej wygranej, czy grasz każdą grę, na ile zakładów i czy masz te liczby właściwie ułożone wtedy kiedy wychodzą.
adamcustom
 
Posts: 56
Joined: 2011-09-01, 09:11

Postby xyzen » 2011-09-15, 22:33

Adamie
dziękuję za wyjaśnienia .
Jednakowoż /słownictwo charakterystyczne dla starszych :-> /
Martwi mnie takie podejście że usiłujesz zaprzepaścić dorobek całej pracy koncepcyjnej stosując jakieś systemy ze słabymi gwarancjami.A już stosowanie systemu w którym gwarantuje się coś z pewnością 14 % ociera się moim zdaniem o grube ryzyko .
Istotą celu jest 5 trafnych :!:

Spróbuję to uzasadnić per analogia i logika.
Grałeś w ruletkę wiesz jak trudno wygrywać gdzie szansa jest nawet jak 1 do 2 /około bo zero /
Zdajesz sobie sprawę że jeszcze bardziej ciężko graczowi wychodzić na swoje w Kolumnach, Tuzinach itp gdy szansa jest jak 1 do 3 .
A TY liczysz że przy szansie jak 1 do ok. 7 poradzisz sobie nawet nie mając możliwości wpływu na rozkłady liczb w kombinacjach .
Czyli liczysz na fuksa .
Na fuksa liczyłbym przy grze z szansą 1 do 2 ...

PO.zdrówka
Prowokatore necesse est.Ozłocę tego kto mnie skrytykujeProducenci programów do gier losowych bierzcie wzór z LC jak powinien funkcjonować taki program po prostu uczcie się :!:Tylko GENIALNI INACZEJ grają w Multi
User avatar
xyzen
 
Posts: 163
Joined: 2007-11-09, 21:05

Postby adamcustom » 2011-09-15, 22:49

xyzen wrote:Adamie
dziękuję za wyjaśnienia .
Jednakowoż /słownictwo charakterystyczne dla starszych :-> /
Martwi mnie takie podejście że usiłujesz zaprzepaścić dorobek całej pracy koncepcyjnej stosując jakieś systemy ze słabymi gwarancjami.A już stosowanie systemu w którym gwarantuje się coś z pewnością 14 % ociera się moim zdaniem o grube ryzyko .
Istotą celu jest 5 trafnych :!:

Spróbuję to uzasadnić per analogia i logika.
Grałeś w ruletkę wiesz jak trudno wygrywać gdzie szansa jest nawet jak 1 do 2 /około bo zero /
Zdajesz sobie sprawę że jeszcze bardziej ciężko graczowi wychodzić na swoje w Kolumnach, Tuzinach itp gdy szansa jest jak 1 do 3 .
A TY liczysz że przy szansie jak 1 do ok. 7 poradzisz sobie nawet nie mając możliwości wpływu na rozkłady liczb w kombinacjach .
Czyli liczysz na fuksa .
Na fuksa liczyłbym przy grze z szansą 1 do 2 ...

PO.zdrówka


Nigdzie nie powiedziałem, ze gram kołami liczbowymi. To, że znam nie znaczy, że gram nimi.
Spośród tych, które znam to jest najlepsze dla gry 5-cio liczbowej. I może komuś się przydać.
Popatrz na prawdopodobieństwo wytypowania 10 z 42, które będą w losowaniu.
adamcustom
 
Posts: 56
Joined: 2011-09-01, 09:11

Postby strateg1 » 2011-09-16, 04:36

xyzen wrote:
Adamie
Małe sprostowanie

Zrobiłem podliczenie i wychodzi mi inaczej niż Ty piszesz

Przy użyciu 4 ostatnich losowań dla następnego piątego mamy takich 18 zdarzeń w całej bazie co daje ok co 143 losowania
taki przypadek że "uzbiera" się piątka .

Natomiast jeśli weźmiemy 5 ostatnich losowań to już znacznie lepiej 46 przypadków w bazie na 2580 losowań Daje nam
to średnią co 56 losowań .

Szybko podliczyłem wariant taki że trzymamy ten zestaw jeszcze przez dwa dni łącznie było by /18+19+17/ => 54
2580 :54 =~~48 dni .Tak grając mieli byśmy co ok 48 dni piątkę z 4 ostatnich losowań stosując powtórki .

Sprawdziłem też analogiczną sytuację z powtórkami dla 5 losowań branych pod uwagę
Wychodzi to tak /46+52+51/ =>149
2580 : 149 => 17
Średnio co 17 losowań pada 5 z liczb wylosowanych w 5 ostatnich grach.


xyzen wrote:Jeszcze pytanie do Ciebie co to są >> koła .. << :?:
Z tym skipem też nie za bardzo zrozumiałem co masz na myśli ..... Odstęp ale czego jaki gdzie :?: :?: :?:


adamcustom napisał:
A nie wiem czy jest polski odpowiednik tego. Może to układy skrócone z gwarancją np. 3 z 5 czy 4 z 5?
Przykładem koła liczbowego dla np. 10 liczb jest najlepsze mi znane dla gry 5 liczbowej:
1,2,3,4,5
1,2,3,6,7
1,2,3,9,10
4,5,6,7,8
4,5,8,9,10
6,7,8,9,10

Dlaczego jest tak dobre? To możliwy rozkład liczb
0-0-2-3 = 5 z 5 = 14+%;
0-1-2-2 = 4 z 5 = 14+%;
0-1-2-2 = 4 z 5 = 14+%;
0-1-2-2 = 4 z 5 = 14+%;
1-1-1-2 = 3 z 5 = 14+%;
1-1-1-2 = 3 z 5 = 14+%;
1-1-1-2 = 3 z 5 = 14+%;

Po pierwsze gwarantuje 3 z 5. De facto '3 z 5' występuje w 43% przypadków(gdy 5 liczb wygrywających jest w tej 10-ce).W 43%
przypadków koło gwarantuje nam co najmniej 1 x 4 z 5. No i nie do pogardzenia jest to, że w 14% przypadków możemy trafić 5 z 5.

Skip to odstęp od trafienia.

[ Dodano: 2011-09-15, 23:04 ]
Czy się kalkuluje? Zależy jak grasz czyli kiedy zacząłeś grać - odstęp od poprzedniej wygranej, czy grasz każdą grę, na ile zakładów
i czy masz te liczby właściwie ułożone wtedy kiedy wychodzą.


Ciągle poszukujemy Świętego Graala !
A moze Arki Noego ? Ostatnio Chińczyki i Turcy –
odnależli na górze Ararat drewnianą konstrukcję, która może być arką Noego ?

Tak i my musimy szukać aż znajdziemy!

Nareszcie idziecie moimi starymi śladami. Tylko, że ja tak błądzę do dziś. Chodzę po własnych śladach nie wiedząc gdzie jest właściwy kierunek ..
Wybieram liczby powtórkowe z ostatnich losowań podobnie na 3-4-5 czy ciut inaczej. Statystycznie tylko w Cyklu to jest z około 15-18 grup losowań
Zestawiam i tworzę kombinacje tych grup.
Co do ,,koła,, to rownież po mojemu ale podobnie rozpisywałem starając utrzymać gwarancję.
Wniosek z tego mam taki,że powstają zakłady zbyt ciasno i dużo.
Tak trafiają często dobre wyniki ale kombinacji jest od groma. Mam na myśli 42 liczby w ,kole,
Nie wiem jak by wyszło gdybym wybrał tylko np. 4 ale selektywnie wybrane grupy liczb wylosowanych wcześniej ?
O tym możemy porozmawiać na PW.
zeniu jak zrobiłes statystykę dla całości to znaczy, że można zrobić selektywnie również.

adam napisał:
czy masz te liczby właściwie ułożone wtedy kiedy wychodzą.
--------------
Tak to jest bardzo ważne i tego się trzymam.

adam czy jest możliwe sprawdzić w statystyce jak wchodziły -> cyfry w ostatnich 4 losowaniach oczywiście z całej statystyki.
Podobnie jak wyliczył zen.
pozdr.
=>M O T O F A N -> SHL,WFM,WSK,Komar,Romet,Jawa,MZ-ka, i td.
User avatar
strateg1
 
Posts: 955
Joined: 2007-01-20, 16:58
Location: Rzeszów

Postby adamcustom » 2011-09-16, 08:17

strateg1 wrote:

adam czy jest możliwe sprawdzić w statystyce jak wchodziły -> cyfry w ostatnich 4 losowaniach oczywiście z całej statystyki.
Podobnie jak wyliczył zen.
pozdr.


Łatwo nie, gdyż agreguje tylko wzory cyfr dla ostatnich 48 losowań. Musiałbyś sam przejechać przez bazę robiąc to ręcznie. Wchodzisz w View-Pint Dbase i drukujesz. To są ostatnie losowania. Najświeższe na samej górze.

01 1 1 1 1 0 1 0 1 0 1 F=15 M=2 B=5
02 1 1 1 1 0 1 0 0 0 1 F=15 M=2 B=1
03 1 1 1 0 1 0 0 1 0 1 F=14 M=4 B=5
04 1 0 1 1 0 0 0 0 1 1 F=11 M=0 B=3
05 1 1 1 1 0 1 0 0 0 1 F=15 M=2 B=1
06 1 1 0 1 1 0 1 0 1 1 F=13 M=5 B=3
07 0 1 1 1 0 0 0 1 1 0 F=07 M=0 B=6
08 1 0 1 1 0 1 0 1 0 1 F=11 M=2 B=5
09 0 1 1 1 0 1 0 1 1 0 F=07 M=2 B=6
10 1 0 1 1 0 0 1 0 1 1 F=11 M=1 B=3
11 1 1 1 1 0 1 0 0 1 0 F=15 M=2 B=2
12 1 1 0 1 0 1 1 0 0 0 F=13 M=3 B=0
13 1 0 1 1 0 1 0 1 0 0 F=11 M=2 B=4
14 1 0 1 1 1 0 0 0 1 1 F=11 M=4 B=3
15 1 1 0 0 0 1 0 1 0 0 F=12 M=2 B=4
16 0 1 1 1 1 1 1 0 0 0 F=07 M=7 B=0
17 1 1 1 0 1 1 1 0 1 0 F=14 M=7 B=2
18 1 1 1 1 1 1 0 0 1 1 F=15 M=6 B=3
19 1 0 1 0 1 0 0 0 1 0 F=10 M=4 B=2
20 1 1 1 1 1 1 1 0 1 0 F=15 M=7 B=2
21 1 1 1 0 0 0 0 1 1 1 F=14 M=0 B=7
22 1 1 1 1 0 0 0 1 1 1 F=15 M=0 B=7
23 1 1 1 0 1 1 1 0 1 0 F=14 M=7 B=2
24 1 1 1 0 1 1 0 0 0 1 F=14 M=6 B=1
25 1 1 1 1 0 0 0 1 0 0 F=15 M=0 B=4
26 1 1 0 1 0 1 0 1 0 0 F=13 M=2 B=4
27 0 1 1 0 0 0 1 1 0 0 F=06 M=1 B=4
28 1 0 1 1 0 1 1 1 0 0 F=11 M=3 B=4
29 1 1 0 1 0 0 0 0 1 1 F=13 M=0 B=3
30 1 1 1 1 0 0 0 0 1 1 F=15 M=0 B=3
31 1 1 1 1 0 0 1 1 0 0 F=15 M=1 B=4
32 1 0 1 1 0 1 0 1 1 0 F=11 M=2 B=6
33 1 1 1 1 0 0 1 0 0 1 F=15 M=1 B=1
34 1 1 1 1 0 0 1 0 1 1 F=15 M=1 B=3
35 1 1 1 0 0 1 0 1 1 0 F=14 M=2 B=6
36 1 1 1 1 0 0 0 1 1 0 F=15 M=0 B=6
37 1 0 0 1 0 0 1 0 0 1 F=09 M=1 B=1
38 1 1 1 0 0 1 0 1 0 0 F=14 M=2 B=4
39 0 1 1 1 1 1 0 0 0 1 F=07 M=6 B=1
40 1 0 1 0 1 0 1 0 1 1 F=10 M=5 B=3
41 1 1 1 0 0 1 0 1 0 0 F=14 M=2 B=4
42 1 1 0 1 0 0 1 1 0 1 F=13 M=1 B=5
43 1 1 1 0 0 0 0 0 1 1 F=14 M=0 B=3
44 1 0 1 1 0 0 0 1 1 0 F=11 M=0 B=6
45 1 1 1 0 1 0 0 0 1 0 F=14 M=4 B=2
46 1 1 1 1 0 0 1 1 0 0 F=15 M=1 B=4
47 1 1 1 1 1 0 0 1 0 1 F=15 M=4 B=5
48 1 1 1 0 0 0 1 1 1 0 F=14 M=1 B=6
adamcustom
 
Posts: 56
Joined: 2011-09-01, 09:11

Postby xyzen » 2011-09-16, 09:49

WyTam :mrgreen: /Oczywiście czytać należy Witam/
mnie się wydaje że w excelu lepiej to widać bo z datami po za tym można formatować /wybarwiać/ co się chce ..
PO.zdrówka
Prowokatore necesse est.Ozłocę tego kto mnie skrytykujeProducenci programów do gier losowych bierzcie wzór z LC jak powinien funkcjonować taki program po prostu uczcie się :!:Tylko GENIALNI INACZEJ grają w Multi
User avatar
xyzen
 
Posts: 163
Joined: 2007-11-09, 21:05

Postby adamcustom » 2011-09-16, 11:06

Nie jestem arkuszmenem. Ani z zamiłowania ani z musu. Nie daje możliwości badania bias'u.

Wróćmy na moment do sytuacji sprzed ostatniego losowania.
Co wiemy? Że najpewniej wyjdą 3 lub 4 pierwsze cyfry. Które nie wiemy, ale możemy przyjrzeć się za chwilę każdej z osobna. Najpierw zerknijmy na inne filtry. Np. PN, bo przybrała 2 x 00.

Co stało się ostatnio po tym jak PN przybrało 2 razy wartość 0? Wystąpiło 0 po raz 3. Dajmy więc PN=0.

Teraz filtr HN czyli wysokich cyfr.
Jak widać brak nam w ostatnich losowaniach wartości 3. Upewnijmy się patrząc na bias.
Widzimy bardzo wyraźne uprzywilejowanie wartości 3, potwierdzone jeszcze jej brakiem w ostatnich kilku losowaniach. dajemy 3.

Teraz cyfry. Cyfra 1. Brakuje nam 3-ki w ostatnich 6 losowaniach, ale to jeszcze samo w sobie nic nie oznacza. Bias nam nie pomaga tutaj.
Cyfra 2. Jedynka wystąpiła tylko 1 raz,a co mówi bias? Także wskazuje na 1 raz.
Cyfra 3. Niczego nam nie brakuje w ostatnich losowaniach, jednak bias wskazuje także na 1.
Cyfra 4 ma okres trafień i niewiele możemy o niej powiedzieć. Trafi lub nie.

Popatrzmy na pozycje 1 i 5 czyli grupy dla nich.

Pozycja 1. Bias wskazuje na 1 lub 3. To jest niejednoznaczne. Dajemy w przedziale 1-3.

Pozycja 5. Bias wskazuje nam wartość 9. Chociaż 9 i 10 przyjmują te same wartości to wedle statystyki 10 powinna być częstsza niż 9, a tak nie jest. To jest bias na korzyść 9.

Ustawiamy wedle tego co wiemy i generujemy kombinacje. 386 kombinacji w sumie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
adamcustom
 
Posts: 56
Joined: 2011-09-01, 09:11


Postby statyk » 2011-09-17, 18:12

Adamie mam takie pytanie przyziemne :-D jak uzyskać w programie stan wyjściowy na początku testowania programu?. Chodzi mi o to , żeby pokazać jakie maja być ustawienia wszystkich parametrów aby w pliku głównym MAIN były wszystkie 850 668 kombinacje.
U mnie po każdym wyjściu z programu i wejściu jest zawsze 818 483 kombinacje i teraz nie wiem z ilu kombinacji faktycznie filtruje a chciałbym to wiedzieć. Może trzeba zawsze pamiętać aby po wejściu do programu kasować na początku "Prawym" wszystkie wartości.
Oczywiście po różnych ustawieniach filtrów zmienia się ilość kombinacji w pliku TEMP i to jest prawidłowo. Mogę te zakłady zobaczyć i analizować klikając na panel Tools a następnie w View-Print Temp .
Nie widzę też opisu filtru STAGE-2 i nie wiem dlaczego zawsze filtr TB[9] ma u mnie zawsze wartość 9 a w pozostałych wszystkich [5]
Pozdrawiam
Image
statyk
 
Posts: 171
Joined: 2006-12-28, 14:58

Postby adamcustom » 2011-09-17, 20:15

Masz poniżej ustawienia dające maksymalną liczbę kombinacji w grze.
Stage-2 to nie jeden filtra ale cała ich masa.
Akurat ten o którym piszesz to filtr TB czyli ogólna liczba bazowych w grze. Ma zakres od 0 do 9, bo 9 to wartość maksymalna jaka może wystąpić w grze. Pozostałe filtry mieszczą się w zakresie od 0-5.
Przykład kombinacji z 9 bazowymi to :
01 11 12 13 21
Tego typu kombinacja wystąpiła dotąd 2 razy w grze. Najlepiej trafiające to :
5- 377 razy
6- 297 razy
4- 249 razy
7- 156 razy

Raczej nie używaj tego filtra, bo trudno trafić.
Generalnie odradzam stosowanie filtrów Fazy 2. Może poza :

PR- czyli powtórka z ostatniego losowania , bo realny zakres dla mini to 0-2

HT - czyli gorące zakres 0-4
DU - czyli średnie zakres 0-3
CD - czyli zimne zakres 0-4

P.S. Nie mogę załadować załącznika pomimo, ze to tylko 50 kb, a czyta go jako ponad 2 MB. Chyba, że to ograniczenie 2 MB per użytkownik.
Wyślę Ci mailem
adamcustom
 
Posts: 56
Joined: 2011-09-01, 09:11

Postby statyk » 2011-09-17, 22:12

Adamie , dzięki za wyjaśnienie wszystko się zgadza tak jak piszesz, ale mam jeszcze jedno pytanie. Dość często udaje mi się przewidzieć 1 lub 2 liczby i tak np: przewiduje , że pewniakiem na następne losowanie będzie liczba 37. W tym przypadku obstawiam ją z lewej i prawej strony i będą to liczby 36,37,38 które chciałbym je mieć w grze i nie stracić ich po filtrowaniu. Jak należy w takiej sytuacji postąpić. Jak widać nie mogę blokować cyfry 6,7,8 które są cyframi wysokimi. Jak ustawić filtr HN i czy jest na to jakiś sposób?
statyk
 
Posts: 171
Joined: 2006-12-28, 14:58

Postby adamcustom » 2011-09-17, 22:30

statyk wrote:Adamie , dzięki za wyjaśnienie wszystko się zgadza tak jak piszesz, ale mam jeszcze jedno pytanie. Dość często udaje mi się przewidzieć 1 lub 2 liczby i tak np: przewiduje , że pewniakiem na następne losowanie będzie liczba 37. W tym przypadku obstawiam ją z lewej i prawej strony i będą to liczby 36,37,38 które chciałbym je mieć w grze i nie stracić ich po filtrowaniu. Jak należy w takiej sytuacji postąpić. Jak widać nie mogę blokować cyfry 6,7,8 które są cyframi wysokimi. Jak ustawić filtr HN i czy jest na to jakiś sposób?


Pytanie jest takie? Czy sądzisz,że wyjdzie 37 lub 38 lub 36 czy też któraś z nich czy któreś z nich? Jeśli oczekujesz więcej niż 1 z nich to nie możesz HN ustawić=1. Ustawiasz w przedziale np. 1-2 lub 1-3 jeśli oczekujesz, ze mogą trafić nawet 3. Ustawienie na HN=1 wyeliminuje dwie pozostałe. Załóżmy, że grasz wszystkie 3 to wtedy nie możesz blokować 3, 6, 7, 8.
Dodatkowo możesz skorzystać z N-trap. Najbardziej prawdopodobne jest że, jeśli wystąpią to w pozycji 4 lub 5. Czyli dajesz w pozycji 4 i 5 N-trap dla cyfry 1 cyfrę 3,a dla pozycji 2 6, 7, 8.
Czy o to Ci chodziło?
Jak patrzę na filtr HN to najbardziej prawdopodobna wydaje mi się wartość 2 lub 3 na następne losowanie.

Adam
adamcustom
 
Posts: 56
Joined: 2011-09-01, 09:11

PreviousNext

Return to Express Lotek

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron