Zerżnięty w części od Paśki temat założony przez Adamcustom

Forum grajacych w Express Lotka

Moderator: statyk

Zerżnięty w części od Paśki temat założony przez Adamcustom

Postprzez xyzen » 2011-09-03, 18:36

Witam bez pytania i bez żadnego pozwolenia wklejam na własną odpowiedzialność same wypowiedzi .
Może to być trochę bez ładu i składu gdy czyniłem to na własne potrzeby

Czynię to z nadzieją odświeżenia niektórym pamięci i by nie kręcić się "w kółko" z tematem

###########################################################

Witam wszystkich grających i nie grających lecz zainteresowanych. Chciałbym zaproponować trochę inne spojrzenie na te gry losowe. Spójrzmy na początek na ostatnich kilka losowań w Mini :

SAT 08/13/11 01 06 16 18 26
THU 08/11/11 02 05 24 36 37
TUE 08/09/11 01 16 17 29 35
SAT 08/06/11 10 26 29 35 41
THU 08/04/11 13 19 31 33 35
TUE 08/02/11 06 07 15 29 34
SAT 07/30/11 13 20 31 38 39
THU 07/28/11 03 08 19 23 40
TUE 07/26/11 12 17 35 36 39
SAT 07/23/11 15 20 26 31 32

Zbiór cyfr obejmuje : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 oraz 0.
Co jest charakterystycznego w powyższych losowaniach. Cyfry : 1, 2, 3 wystąpiły razem w 7 spośród 10 ostatnich losowań. Nie powinno to być wielkim zaskoczeniem, gdyż jeśli spojrzymy na pełną matrycę tej gry to zobaczymy, ze spośród wszystkich możliwych kombinacji w Mini czyli 850 668, 551 776 kombinacji czyli około 65% zawiera te 3 cyfry występujące z sobą razem. Oznacza to, że ustawiając nasze kombinacje w taki sposób, że każda z cyfr głównych lub bazowych jest obecna w każdej z kombinacji, które gramy mamy znacznie większe prawdopodobieństwo trafienia, niż jeśli tego nie uwzględnimy.

Po ,rozszyfrowaniu, o co chodzi -> adamcustom zrobiłem rozpis liczb na cyfry wg. jego myśli

Wyniki:---------------Rozpis na cyfry (= po 10 cyfr)
01 06 16 18 26=>0,0,1,1,1,2,6,6,6,8
02 05 24 36 37=>0,0,2,2,3,3,4,5,6,7
01 16 17 29 35=>0,1,1,1,2,3,5,6,7,9<==tu jest uklad tych trzech liczb ,,1,2,3,, plus inne
10 26 29 35 41=>0,1,1,2,2,3,4,5,6,9<==tu jest uklad tych trzech liczb ,,1,2,3,, plus inne
13 19 31 33 35=>1,1,1,3,3,3,3,3,5,9
06 07 15 29 34=>0,0,1,2,3,4,5,6,7,9<==tu jest uklad tych trzech liczb ,,1,2,3,, plus inne
13 20 31 38 39=>0,1,1,2,3,3,3,3,8,9<==tu jest uklad tych trzech liczb ,,1,2,3,, plus inne
03 08 19 23 40=>0,0,0,1,2,3,3,4,8,9<==tu jest uklad tych trzech liczb ,,1,2,3,, plus inne
12 17 35 36 39=>1,1,2,3,3,3,5,6,7,9<==tu jest uklad tych trzech liczb ,,1,2,3,, plus inne
15 20 26 31 32=>0,1,1,2,2,2,3,3,5,6<==tu jest uklad tych trzech liczb ,,1,2,3,, plus inne
cytat..
Oznacza to, że ustawiając nasze kombinacje w taki sposób, że każda z cyfr głównych lub bazowych jest obecna w każdej z kombinacji,
tu zapytam co masz na myśli--- liczba główna a liczba bazowa ?
Ps. Tu mamy do czynienia z ,,końcówkami,, liczb i ,,przodkami,, liczb
Co do nazw to są moje stare pomysły z przed 20 lat które zostały wdrożone w wielu pierwszych programach Lotto w Polsce np. program Viktora czy Stansoft Lotto 2001.
Dziś ,,Końcówki,, liczb są w każdym programie a ,,Przodki,, jeszcze nie bo są prawie nieznane. ---------- ieję, że wyjaśniłem co nieco z rozpisem liczb na cyfry itd.


Strategu 1,

Dziękuję za Twój wpis. Rzecz jasna, do poprzednich nie będę się odnosić. To typowe głosy i mój przyjaciel- twórca systemu parający się grami liczbowymi od ponad 25 lat spotykał się z podobnymi komentarzami wielokrotnie. Napiszę zatem coś więcej :
System oparty na cyfrach zamiast liczb System ten jest owocem prac, których celem było stworzenie programu, a raczej systemu narzędzi , które pozwolą na generowanie powtarzalnych resultatów dla gier 5 i 6 liczbowych.
To co opisuję to jedynie mały fragment systemu używanego z powodzeniem od wielu lat. Prezentuję go w nadziei, że cześci graczy pomoże to w grze, a mnie poprawi „ karmę”.
Nie opublikuję tutaj całego systemu, gdyż zajęłoby to 30- 40 stron, ale podam zwięzły opis roboczy koncepcji, co pozwoli zainteresowanym wystartować. Gram w Mini i Lotto i dane dotyczyć będą tych 2 gier.
Na początek parę definicji:
ID = Independent digits inaczej Niezależne Cyfry. Cyfry 0-9 liczone tylko jeden raz, niezaleznie od liczby ich wystapień w kombinacji.
TD = Total digits czyli Ogólna liczba cyfr w kombinacji. Liczba wszystkich cyfr w kombinacji, nie obejmująca pierwszych zer.
DO = Double odd digits czyli Podwójne Cyfry Nieparzyste. Liczby składające się z 2 nieparzystych cyfr.
DE = Double even digit czyli Podwójne Cyfry Parzyste. Liczby składające się z 2 parzystych cyfr.
MD = Mixed digits czyli Cyfry Mieszane. Liczby składające się z 1 cyfry parzystej i 1 nieparzystej.
Poniżej znajdują się 3 ostatnie losowania Lotto:
THU 08/18/11 01 16 17 21 32 34 4221011000
TUE 08/16/11 08 10 12 26 30 44 2212010102
SAT 08/13/11 15 20 29 33 34 46 1232110011
Spójrzmy na nie na sam początek. To całkiem typowe losowania i na pierwszy rzut oka , niw w nich specjalnego. Ale spójrzmy ponownie.
Losowanie #1, składa się z cyfr "1-2-3-4-6-7"
Losowanie #2, składa się z cyfr"0-1-2-3-4-6-8"
Losowanie #3, składa się z cyfr "0-1-2-3-4-5-6-9"
Proszę zauważyć, że każde losowanie ma cyfry „ 1, 2, 3,” wszystkie z nich zawierają także cyfrę 4 i 6.
Jednak, ostrzegam przed przedwczesnym entuzjazmem, bo to nie jest aż tak proste. Jak już pisałem system ten działa od wielu lat, i jak do tej pory nie dorobiłem się milionów.
Większość losowań składa się z 6(Mini) lub 7( Lotto) cyfr. Skoncentrujmy się na Mini. Krzywa Bella wyostrza się na 5 lub 6 cyfrach dla większości gier liczbowych. Spójrzcie ponownie na grę, w którą gracie i zobaczycie, że cyfry „ 1, 2, 3 ” występują w ogromnej większości losowań, często więcej niż 1 raz.
Następnie zauważcie, że spory procent losowań zawiera przynajmniej 1 liczbę, która składa się tylko z 1 cyfry, liczbę „ poniżej 10” a wiele losowań ma 2 liczby, które tworzą pojedyncze cyfry.
W losowaniu z 5 liczb maksymalne TD to 5.
Teraz dla tych co lubią marzyć o wielkich rzeczach i wierzą, ze pewnego dnia im się uda. Marzenia to dobra rzecz i życzę Wam, aby się spełniły.
Jka napisałem uprzednio wydaje się łatwo zbudować zwycięską kombinację, opartą na tym co napisałem. Prawdę powiedziawszy, tak nie jest. Większość losowań podąży przedstawioną przeze mnie ścieżką, ale nie wszystkie.
Proszę zauważcie, że wszystkie pojedyncze cyfry poprzedzam cyfrą 0. To 0 nie będzie brane pod uwagę, poza niektórymi przypadkami.

Krok #1
Stwórzcie listę co najmniej 30 losowań. Moze to być próbka losowa. Lista świeżych losowań jest równie dobra jak każda inna. Przez całe lata wierzyłem, że pewne wzory, które odnajdywałem w losowaniach powtórzą się, aż odkryłem, że same wzory także są losowe. Każda droga przetnie się kiedyś z inną jeśli będą biegły wystarczająco daleko. To powiedziawszy, przeglądnijcie każde losowanie z listy i zaznaczcie ile jest TD, ID, OD, DE, MD.
Zapisując losowania ułóżcie je w 10 kolumn jak poniżej.
DAY DATE NUMBERS DIGIT 1-10
==============================================================================================================
THU 08/18/11 01 16 17 21 32 34 1111011111
SAT 08/13/11 15 20 29 33 34 46 1111110011
THU 08/11/11 14 17 29 34 35 39 1111101010
TUE 08/09/11 02 09 15 25 36 46 1111100010
Krok #2
Na innej kartce dodajcie liczbę cyfr w każdej z 10 kolumn, poprzedzoną 0-em.
DAY DATE NUMBERS DIGIT 1-10 DO DE MD
========================================================THU 08/18/11 01 16 17 21 32 34 4221011000 1 0 5
TUE 08/16/11 08 10 12 26 30 44 2212010102 0 3 3
SAT 08/13/11 15 20 29 33 34 46 1232110011 2 2 2
THU 08/11/11 14 17 29 34 35 39 2132101020 3 0 3
TUE 08/09/11 02 09 15 25 36 46 1211220010 1 2 3
aż do kolumny[10]
Krok#3
Na kolejnej kartce zamieńcie liczby w cyfry, pomijając poprzedzające 0. Np. kombinacja "08-12-15-18-34" to "1-2-3-4-5-8" a po prawej strnie umieście cyfry, które nie wystąpiły w losowaniu:
Losowanie Trafione Nie wystąpiły
08-12-15-18-34 1-2-3-4-5-8 6-7-9-0
Krok #4
Przestudiujcie stworzoną listę i zauważycie pewne trendy. Świadomie mówię trendy, nie wzory. Trend przypomina wzór, ale nim nie jest. We wszystkich loteriach ujawniają się trendy. Spójrzcie na każdą kolumnę i zdecydujcie, które cyfry trafiają najczęściej w tej kolumnie i zapiszcie je. Na nowej kartce papieru narysujcie 10 kolumn i wpiszcie najlepsze wartości dla ID, TD, D), DE, MD. Teraz korzystając z informacji uzyskanych z danych wypełnijcie wszystkie pola. Następnie spójrzcie na cyfry aby sprawdzić czy dane z innych pól są zgodne z Waszym wyborem. Wybierzcie kilka tak stworzonych kombinacji do gry.
Jak pisałem poprzednio, to tylko mała część sporego systemu. System ten pozwala na szerkoi zakres dla każdej wartości i filtrowanie.

Sorry, Strategu 1, nie odpowiedziałem na Twoje pytanie :
"tu zapytam co masz na myśli--- liczba główna a liczba bazowa ? "
Base digits czyli cyfry bazowe/podstawowe/główne to : 1, 2 i 3. Mogą być traktowane jako freebies w Mini gdyż występują razem około 65% czasu.
Jeśli popatrzymy zaś na 12 ostatnich losowań Lotto :
01 1 1 1 1
02 1 1 1 1
03 1 1 1 1
04 1 1 1 1
05 1 1 1 1
06 1 1 0 1
07 1 1 1 1
08 1 1 1 0
09 1 1 1 1
10 1 1 1 1
11 1 1 1 1
12 1 0 1 1
to zauważymy, że 1, 2, 3 a także 4 wystąpiły razem 9 razy czyli 75% czasu. ID czyli liczba cyfr w tych losowaniach wahała się pomiędzy 5 a 8. Grając ID = 5 czyli znajdując dodatkową cyfrę poza 1, 2, 3, 4 i wybierając jako dodatkową cyfrę 9 - najgorętszą cyfrę w ostatnich 30 losowaniach mielibyśmy wszystkie właściwe wyselekcjonowane. Dotyczy to losowania z 26 lipca : 12, 14, 22, 33, 41, 49. Taki wybór bez zastosowania jakichkolwiek innych filtrów w grze generuje 110,502 kombinacji czyli eliminuje ponad 99% kombinacji w Lotto.
###########################################\
Chciałem jeszcze dodać garść statystyki określającej wartości oczekiwane w grze 5/42, wynikające z matrycy gry. Z góry przepraszam za nie polską nomenklaturę, ale nie miałem czasu tłumaczyć :
OVER ALL HIT RATE
DIGIT 1 = 752388 PER = 88 AVG = 88 IN 100 DRAWS
DIGIT 2 = 752388 PER = 88 AVG = 88 IN 100 DRAWS
DIGIT 3 = 731913 PER = 86 AVG = 86 IN 100 DRAWS
DIGIT 4 = 526036 PER = 62 AVG = 62 IN 100 DRAWS
DIGIT 5 = 348726 PER = 41 AVG = 41 IN 100 DRAWS
DIGIT 6 = 348726 PER = 41 AVG = 41 IN 100 DRAWS
DIGIT 7 = 348726 PER = 41 AVG = 41 IN 100 DRAWS
DIGIT 8 = 348726 PER = 41 AVG = 41 IN 100 DRAWS
DIGIT 9 = 348726 PER = 41 AVG = 41 IN 100 DRAWS
DIGIT 0 = 348726 PER = 41 AVG = 41 IN 100 DRAWS
HIT 1 TIME
DIGIT 1 = 266175 PER = 31 AVG = 31 IN 100 DRAWS
DIGIT 2 = 266175 PER = 31 AVG = 31 IN 100 DRAWS
DIGIT 3 = 285012 PER = 34 AVG = 34 IN 100 DRAWS
DIGIT 4 = 366520 PER = 43 AVG = 43 IN 100 DRAWS
DIGIT 5 = 295260 PER = 35 AVG = 35 IN 100 DRAWS
DIGIT 6 = 295260 PER = 35 AVG = 35 IN 100 DRAWS
DIGIT 7 = 295260 PER = 35 AVG = 35 IN 100 DRAWS
DIGIT 8 = 295260 PER = 35 AVG = 35 IN 100 DRAWS
DIGIT 9 = 295260 PER = 35 AVG = 35 IN 100 DRAWS
DIGIT 0 = 295260 PER = 35 AVG = 35 IN 100 DRAWS
HIT 2 TIMES
DIGIT 1 = 276003 PER = 32 AVG = 32 IN 100 DRAWS
DIGIT 2 = 276003 PER = 32 AVG = 32 IN 100 DRAWS
DIGIT 3 = 264915 PER = 31 AVG = 31 IN 100 DRAWS
DIGIT 4 = 137445 PER = 16 AVG = 16 IN 100 DRAWS
DIGIT 5 = 50616 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
DIGIT 6 = 50616 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
DIGIT 7 = 50616 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
DIGIT 8 = 50616 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
DIGIT 9 = 50616 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
DIGIT 0 = 50616 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
HIT 3 TIMES
DIGIT 1 = 150696 PER = 18 AVG = 18 IN 100 DRAWS
DIGIT 2 = 150696 PER = 18 AVG = 18 IN 100 DRAWS
DIGIT 3 = 133168 PER = 16 AVG = 16 IN 100 DRAWS
DIGIT 4 = 20825 PER = 2 AVG = 2 IN 100 DRAWS
DIGIT 5 = 2812 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 6 = 2812 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 7 = 2812 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 8 = 2812 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 9 = 2812 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 0 = 2812 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
HIT 4 TIMES
DIGIT 1 = 49504 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
DIGIT 2 = 49504 PER = 6 AVG = 6 IN 100 DRAWS
DIGIT 3 = 41151 PER = 5 AVG = 5 IN 100 DRAWS
DIGIT 4 = 1225 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 5 = 38 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 6 = 38 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 7 = 38 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 8 = 38 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 9 = 38 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 0 = 38 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
HIT 5 TIMES
DIGIT 1 = 9295 PER = 1 AVG = 1 IN 100 DRAWS
DIGIT 2 = 9295 PER = 1 AVG = 1 IN 100 DRAWS
DIGIT 3 = 7172 PER = 1 AVG = 1 IN 100 DRAWS
DIGIT 4 = 21 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 5 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 6 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 7 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 8 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 9 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 0 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
HIT 6 TIMES
DIGIT 1 = 715 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 2 = 715 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 3 = 495 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 4 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 5 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 6 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 7 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 8 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 9 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DIGIT 0 = 0 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DOUBLE ODDS
FILTER0 = 201376 PER = 24 AVG = 24 IN 100 DRAWS
FILTER1 = 359600 PER = 42 AVG = 42 IN 100 DRAWS
FILTER2 = 223200 PER = 26 AVG = 26 IN 100 DRAWS
FILTER3 = 59520 PER = 7 AVG = 7 IN 100 DRAWS
FILTER4 = 6720 PER = 1 AVG = 1 IN 100 DRAWS
FILTER5 = 252 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
DOUBLE EVEN
FILTER0 = 169911 PER = 20 AVG = 20 IN 100 DRAWS
FILTER1 = 346115 PER = 41 AVG = 41 IN 100 DRAWS
FILTER2 = 247225 PER = 29 AVG = 29 IN 100 DRAWS
FILTER3 = 76725 PER = 9 AVG = 9 IN 100 DRAWS
FILTER4 = 10230 PER = 1 AVG = 1 IN 100 DRAWS
FILTER5 = 462 PER = 0 AVG = 0 IN 100 DRAWS
MIXED DIGITS
FILTER0 = 20349 PER = 2 AVG = 2 IN 100 DRAWS
FILTER1 = 125685 PER = 15 AVG = 15 IN 100 DRAWS
FILTER2 = 279300 PER = 33 AVG = 33 IN 100 DRAWS
FILTER3 = 279300 PER = 33 AVG = 33 IN 100 DRAWS
FILTER4 = 125685 PER = 15 AVG = 15 IN 100 DRAWS
FILTER5 = 20349 PER = 2 AVG = 2 IN 100 DRAWS
Overall hit rate to dane ogólne dotyczące cyfr 0-9 w grze 5/42. Np. dla cyfry 1
oznaczają one, ze na 100 losowań cyfra 1 powinna wystąpić 88 razy.
Cyfra 4 - 62 razy, a cyfra 5- 41 razy.
Matryca gry wyznacza to, co w tej grze może się zdarzyć i co jest najbardziej prawdopodobne.
Skąd biorą się różnice w występowaniu cyfr?
Spójrzmy na cyfrę 1. Występuje w nast. liczbach : 1, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 31, 41 czyli 14 razy. To samo dotyczy cyfry 2. Ale już cyfry 3 nie, gdyż w grze 5/42 występuje ona w: 3, 13, 23, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 czyli 13 razy.
Liczba 4 występuje w : 4, 14, 24, 34, 40, 41, 42 czyli 7 razy.
Zaś liczba 5 w : 5, 15, 25, 35 - zatem jedynie 4 razy.


Witam !
No no to teraz za duża dawka z Twojej strony i obawiam się czy ktokolwiek
,załapie, tok i kierunek myślenia. To trzeba zrozumieć najpierw nawet dla mnie idzie ,,powoli,,
ID = Independent digits inaczej Niezależne Cyfry. Cyfry 0-9 liczone tylko jeden raz, niezaleznie od liczby ich wystapień w kombinacji.=>0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 liczone 1 raz
TD = Total digits czyli Ogólna liczba cyfr w kombinacji. Liczba wszystkich cyfr w kombinacji, nie obejmująca pierwszych zer.=>1,2,3,4,5,6,7,8,9
DO = Double odd digits czyli Podwójne Cyfry Nieparzyste. Liczby składające się z 2 nieparzystych cyfr.=>np. 11,33,
DE = Double even digit czyli Podwójne Cyfry Parzyste. Liczby składające się z 2 parzystych cyfr. =>np. 22 itd.
MD = Mixed digits czyli Cyfry Mieszane. Liczby składające się z 1 cyfry parzystej i 1 nieparzystej. =>np. 12,13,14,15,16,17,18,19,
Byłbym wdzięczny jak byś wstawił te cyfry i liczby przynależne do tych grup.
Ja muszę się męczyć a to konieczne wizualnie musimy je widzieć.
Wybacz, proszę.

Chyba faktycznie poszedłem zbyt szybko do przodu.
Pojedziemy na kilku przykładach. Wezmy ostatnie losowanie Lotto czyli :
THU 08/18/11 01 16 17 21 32 34
Cyfry bazowe, które trafiły :
1 x 4 bo w 01, 16, 17, 21
2 x 2 w 21 i 32
3 x 2 bo w 32 i 34
Cyfry niebazowe, które trafiły :
4 x 1 w 34
6x 1 w 16
7x 1 w 17
Cyfry bazowe, które nie trafiły :
5, 8, 9, 0
Zatem ID= 6, gdyż trafiły bazowe: 1, 2, 3 i niebazowe : 4, 6, 7.
Do ID każda cyfra liczona jest tylko raz, niezależnie od liczby jej wystąpień w kombinacji.
Teraz TD= 5, gdyż wystąpiła 1 liczba poniżej 10 a mianowicie 01. Gdyby losowanie zaczynało się od liczby 10, wtedy TD = 6, dla tej gry liczbowej.
Przejdzmy teraz do DO czyli podwójnych nieparzystych. Mamy 1 taką a mianowicie 17, gdyż zarówno 1 jak 7 tworzące te liczbę są nieparzyste.
DE czyli podwójne parzyste : nie wystąpiła żadna.
MD z samego odejmowania wychodzi nam, że winno być 5 takich liczb. Ilość liczb w losowaniu=6 odjąć 1 nieparzystą = 5. Ale sprawdzamy to :
01- 0 parzyste, 1 nieparzyste
16- 1 nieparzyste, 6 parzyste
21- 2 parzyste, 1 nieparzyste
32- 3 nieparzyste, 2 parzyste
34- 3 nieparzyste, 4 parzyste
Daje nam w sumie 5 Mixed Digits.
Mam mam nadzieję, ze teraz ta część jest jaśniejsza.
Gdyby coś wymagało jaśniejszego tłumaczenia, to pytaj proszę.

Spójrzmy na cyfry Występują w nast. liczbach :
1, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 31, 41 czyli 14 razy.
2. 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 32, 42 czyli 13 razy. a liczba 12 ?
3, 13, 23, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 czyli 13 razy.
4, 14, 24, 34, 40, 41, 42 czyli 7 razy.
5, 15, 25, 35 czyli 4 razy.
6, 16, 26, 36 czyli 4 razy.
7, 17, 27, 37 czyli 4 razy.
8, 18, 28, 38 czyli 4 razy.
9, 19, 29, 39 czyli 4 razy.
----------------------------------------- Tu występują duble co z nimi ?
Cyfry bazowe to ---------> 1,2,3
Cyfry niebazowe to------> 4,5,6,7,8,9,0
to się zgadza tak ?
Oznaczenia:
ID = Niezależne Cyfry. Cyfry 0-9 liczone tylko jeden raz, niezależnie od liczby ich wystapień w kombinacji.=>0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 = 10 cyfr
TD = Ogólna liczba cyfr w kombinacji. Liczba wszystkich cyfr w kombinacji, nie obejmująca pierwszych zer.=>1,2,3,4,5,6,7,8,9 = 9 cyfr
DO = Podwójne Cyfry Nieparzyste. Liczby składające się z 2 nieparzystych cyfr.=>np. 11,13,15,17,19,31,33,35,37,39 =10 liczb
DE = Podwójne Cyfry Parzyste. Liczby składające się z 2 parzystych cyfr. =>np. 02,04,06,08, 20,22,24,26,28,40,42 = 11 liczb
MD = Cyfry Mieszane. Liczby składające się z 1 cyfry parzystej i 1 nieparzystej. =>np. 01,03,05,07,09,10,12,14,16,18,30,32,34,36,38,21,23,25,27,29,41 =21 liczb
---------------------------------------
Razem oczywiście 42 liczby.
Czy teraz to lepiej widać ?


1, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 31, 41 czyli 14 razy.
2. 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 32, 42 czyli 13 razy. a liczba 12 ?
Co do 12, oczywiście także występuje w niej cyfra 2. Zarówno cyfra 1 jak i cyfra 2 mają po 14 instancji w grze 5/42.
Tak, bazowe cyfry to : 1, 2, 3
Niebazowe cyfry to : 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0
Wynika to z ilości instancji w grze. Matryca 5/42 nie jest idealną, gdyż cyfra 3 występuje mniej razy niż cyfra 1 i 2.
W lotto z praktycznego punktu widzenia można traktować cyfrę 4 także jako bazową gdyż, ilość instancji w grze jest taka sama jak cyfr 1, 2, 3.
Dzięki serdeczne za poniższy wpis:
Oznaczenia:
--------------------------------------
ID = Niezależne Cyfry. Cyfry 0-9 liczone tylko jeden raz, niezależnie od liczby ich wystapień w kombinacji.=>0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 = 10 cyfr
TD = Ogólna liczba cyfr w kombinacji. Liczba wszystkich cyfr w kombinacji, nie obejmująca pierwszych zer.=>1,2,3,4,5,6,7,8,9 = 9 cyfr
DO = Podwójne Cyfry Nieparzyste. Liczby składające się z 2 nieparzystych cyfr.=>np. 11,13,15,17,19,31,33,35,37,39 =10 liczb
DE = Podwójne Cyfry Parzyste. Liczby składające się z 2 parzystych cyfr. =>np. 02,04,06,08, 20,22,24,26,28,40,42 = 11 liczb
MD = Cyfry Mieszane. Liczby składające się z 1 cyfry parzystej i 1 nieparzystej. =>np. 01,03,05,07,09,10,12,14,16,18,30,32,34,36,38,21,23,25,27,29,41 =21 liczb
---------------------------------------
Razem oczywiście 42 liczby.
Czy teraz to lepiej widać ? "
Jest to dokładnie to co miałem na myśli. Przepraszam, że traktuję część rzeczy jako oczywistych, a takimi nie są dla wszystkich tych, którzy po raz pierwszy stykają się tym konceptem.
Jak ułatwiam sobie grę?
Cyfry podzielone są na 3 grupy:
F4 czyli przednie 4: 1 2 3 4
M3 czyli środkowe 3: 5, 6, 7
B3 czyli ostatnie 3: 8, 9, 0
Spójrzmy na ilość kombinacji dla poszczególnych konfiguracji F4 w grze 542:
DV BINARY HIT SETS ROUNDED
_____________________________
00 0000 0 1 PER = 0
01 0001 1 20 PER = 0
02 0010 1 1286 PER = 0
03 0011 2 3061 PER = 0
04 0100 1 1286 PER = 0
05 0101 2 4881 PER = 1
06 0110 2 31076 PER = 4
07 0111 3 56669 PER = 7
08 1000 1 1286 PER = 0
09 1001 2 4881 PER = 1
10 1010 2 31076 PER = 4
11 1011 3 56669 PER = 7
12 1100 2 31076 PER = 4
13 1101 3 75324 PER = 9
14 1110 3 227545 PER = 27
15 1111 4 324531 PER = 38
Ilość kombinacji w grze to przedostatnia tabelka. Wynika z niej, że 2 konfiguracje a mianowicie :
1110- czyli trafia 1, 2, 3, nie trafia 4 stanowi 27% możliwych kombinacji
1111- czyli trafiają wszystkie 4 przednie stanowi 38% możliwych kombinacji
Razem te 2 konfiguracje obejmują aż 65% możliwości.
Co do M3 i B3, w każdym przypadku mamy tylko 8 możliwości a mianowicie:
000
010
100
001
110
101
011
111
gdzie 1- oznacza trafienie, a 0 brak trafienia.
Dla naszej gry i dotyczy to zarówno M3 jak i B3 ilość możliwych kombinacji, gdy :
żadna z 3 nie trafia czyli np. B3= 000 wynosi 16,7%
1 z 3 trafia czyli np. B3 = 100 ( trafiła cyfra 5 tylko) wynosi 47,9%
wszystkie trafiają czyli np. B3= 111( trafiły cyfry 5, 6 i 7) wynosi 4,4%

Napisałem poprzednio, że nie każda gra podąża tą ścieżką. Tak jest, oto namacalny dowód.
Spójrzmy na kilka ostatnich gier w Mini :
THU 08/18/11 06 08 14 16 36
TUE 08/16/11 14 30 35 39 40
SAT 08/13/11 01 06 16 18 26
THU 08/11/11 02 05 24 36 37
18/08/ i 16/08 nie trafiła cyfra 2
13/08- nie trafiła cyfra 3
11/8/- nie trafiła cyfra 1
Tak, to się musi zdarzać, gdyż 65% czasu trafiają wszystkie razem, ale pozostaje nam jeszcze 35%, gdy co najmniej 1 z nich nie trafia. Przewidzenie która i kiedy jest niezwykle trudne. Mogę jedynie powiedzieć, ze z mojego doświadczenia wynika, ze często dzieje się to falami. Tak jak obecnie. Z reguły nie gram wtedy i czekam na ustabilizowanie gry.
mówicie o czymś co jest oczywiste, ze względów prawdopodobieństwa wynika, że pewnych cyfr będzie więcej, grający nawet nieznający tego faktu uwzględniają go w typowaniu podświadomie, "automatycznie", szkoda czasu na to

vidof – wątpię żeby przypadkowy gracz był świadomy tego, co niesie ze sobą gra a podejrzewam nawet, że nie jest świadom tego, co robi.
Absolutnie nie jest moją intencją namawianie kogokolwiek do gry tą metodą. Po prostu przedstawiam ją w zaiste telegraficznym skrócie.
Zaręczam natomiast, że 99% graczy nie jest i nie może być świadomym specyfiki swojej gry, bez dogłębnego przestudiowania jej matrycy.
5 z 42 a 5 z 39 to już zupełnie inne gry, nie wspominając już o 6 z 49. Matryca jest inna, specyfika zakresu działania filtrów zupełnie odmienna, inna jest liczba podwójnych parzystych i nie parzystych i liczb pierwszych.
Twierdzenie o automatycznym wyborze przez graczy takich kombinacji, które niosą w sobie największe prawdopodobieństwo trafienia, to stwierdzenie przypominające często cytowany przykład fałszywej koniunkcji z badań Tversky'ego i Kahnemana o Lindzie.
Pozwolę sobie go przytoczyć w oryginale :
Linda is 31 years old, single, outspoken, and very bright. She majored in philosophy. As a student, she was deeply concerned with issues of discrimination and social justice, and also participated in anti-nuclear demonstrations. Which is more probable?
a/Linda is a bank teller.
b/ Linda is a bank teller and is active in the feminist movement.
85% badanych odpowiedziało, że b jest bardziej prawdopodobne, pomimo tego, że b zawiera się w a.
Dlaczego właśnie cyfry a nie liczby? Z dwóch głównych powodów.
Po pierwsze, wolę wybierać 5 lub 6 cyfr spośród 10, niż 5 liczb z 42.
Po drugie, większość z Was zapewne grając patrzy na tzw. " skips" czyli odstępy pomiędzy trafieniami. Nierzadko liczba w mini potrafi pozostawać bez trafienia przez ponad 50 gier. Tak nigdy nie dzieje się z cyframi. Odstęp 10 gier pomiędzy trafieniami należy do rzadkości. Rekordzista- cyfra 5 pozostawała bez trafienia przez 14 gier z rzędu zanim zaczęła trafiać regularnie.


"które niosą w sobie największe prawdopodobieństwo trafienia, to stwierdzenie przypominające często cytowany przykład fałszywej koniunkcji z badań Tversky'ego i Kahnemana o Lindzie. "
wlasnie chodzi o to, ze kombinacje o ktorych myslisz wcale nie niosa najwiekszego prawd. trafienia lecz oscylują w matematycznej dokladnosci ile mniej wiecej sie trafia w dluzszym czasie
eśli coś dzieje się 65% czasu to prawdopodobieństwo jego wystapienia wynosi tyle. Ostatnich 20 losowan to nic innego tylko losowa próbka z całego zbioru możliwych losowan. Popatrz się na ostatnich 20 losowan i zobacz ile razy cyfry 1 2 i 3 wystąpiły razem. I jakie jest odchylenie standardowe od oczekiwanych 65% bo tyle określa matryca tej gry.
adamcustom napisał:
Jak ułatwiam sobie grę?
Cyfry podzielone są na 3 grupy:
F4 czyli przednie 4: 1 2 3 4
M3 czyli środkowe 3: 5, 6, 7
B3 czyli ostatnie 3: 8, 9, 0
DV BINARY HIT SETS ROUNDED
______________________________
00 0000 0 1 PER = 0
01 0001 1 20 PER = 0
02 0010 1 1286 PER = 0
03 0011 2 3061 PER = 0
04 0100 1 1286 PER = 0
05 0101 2 4881 PER = 1
06 0110 2 31076 PER = 4
07 0111 3 56669 PER = 7
08 1000 1 1286 PER = 0
09 1001 2 4881 PER = 1
10 1010 2 31076 PER = 4
11 1011 3 56669 PER = 7
12 1100 2 31076 PER = 4
13 1101 3 75324 PER = 9
14 1110 3 227545 PER = 27
15 1111 4 324531 PER = 38
Ilość kombinacji w grze to przedostatnia tabelka. Wynika z niej, że 2 konfiguracje a mianowicie :
1110- czyli trafia 1, 2, 3, nie trafia 4 stanowi 27% możliwych kombinacji
1111- czyli trafiają wszystkie 4 przednie stanowi 38% możliwych kombinacji
Razem te 2 konfiguracje obejmują aż 65% możliwości.
To jest statystyka tak ? Same rozpisy nie stanowią problemu ale jak zestawiasz i ile wychodzi kombinacji w układach ?
ps.
Dalej lecisz szybko dlatego mało kto wie o czym piszesz.. sami podglądacze a szkoda zawsze to 5 groszy można dołożyć.
Ja tam dziękuję autorowi tematu za te wpisy, podział liczb na takie zestawy jest bardzo interesujący i faktycznie zależności których nie widać na pierwszy rzut oka są dla wielu graczy bardzo przydatne potem w typowaniu.
Ja na razie pobieżnie przeczytałem wpisy ...
Wielu początkujących graczy nie zna nawet prawdopodobieństwa , czy wielkości marży buka, lub % ilości powtórek liczb danej gry z poprzedniego dnia, a to przecież podstawy.
Nawet jeśli chodzi o powtórki w MM :
Jak widać w takiej serii najczęściej (23-24 razy) powinno powtórzyć się 5 liczb, tylko nieco rzadziej (19-21 razy) po 4, lub 6 liczb - razem te trzy wyniki powinny być w 63 losowaniach, na 100. Jeżeli dodamy do tego powtórki 3 i 7 liczb, razem około 24 razy w serii - to już w 87 przypadkach, na sto, mamy w wyniku 3 do 7 powtórek liczb z poprzedniego losowania. Po 2 i 8 liczb "powtórkowych" powinno pojawić się w około 5 losowaniach na 100, 1 lub 9 takich liczb w wynikach losowania - to już 1 - 2 procentowy margines, a pozostałe ilości powtórek, to już margines marginesu.
To jest statystyka tak ? Same rozpisy nie stanowią problemu ale jak zestawiasz i ile wychodzi kombinacji w układach ?
ps.
Dalej lecisz szybko dlatego mało kto wie o czym piszesz.. sami podglądacze a szkoda zawsze to 5 groszy można dołożyć.
Tak. To jest ilość kombinacji jakie można wygenerować w grze 5 z 42 przy takim podziale cyfr jaki przedstawiłem.
Ilość kombinacji jest pochodną cyfr, które wybieram do gry, które blokuję czyli zakładam, że nie wystąpią w losowaniu + efekt dodatkowych filtrów założonych na kombinacje.
Przykład :
Załózmy, zę chcę grać jutro w mini. Po analizie danych przyjmuję następujące ustawienia.
Zakładam co następuje :
I.
F 4 : czyli 4 przednie- trafią 3 lub 4.
Z czego cyfra 1 trafi 1 lub 2 razy
Cyfra 2- trafi 1, 2 lub 3 razy
Cyfra 3 - ustawiam jako wildcard czyli może trafić lub nie
Cyfra 4- ustawiam, że trafi nie precyzując ile razy
M3: ustawiam, że trafi 1 lub 2 z nich i
blokuję cyfrę 6
cyfrę 7 ustawiam, ze trafi nie specyfikując ile razy
cyfrę 5- ustawiam jako wildcard czyli moze trafić lub nie
B3- ustawiam, że trafi 1 lub 2
blokuję cyfrę 9
cyfry 8 i 0 - ustawiam, ze trafią 1 raz lub wcale
2. DO- ustawiam w zakresie : 1-2
DE - ustawiam w zakresie: 1- 2
3. Zakłądam, że ID będzie 6 czyli 6 cyfr ma być w grze
4. TD = 3 czyli 2 liczby mają być z 1-szej dziesiątki
5. Filtr PN czyli liczb pierwszych ustawiam w przedziale: 1-2, co oznacza, że oczekuję 1 lub 2 liczb pierwszych
6. Filtr RN o którym jeszcze nie wspominałem to filtr liczb odwrotnych np. odwrotnością liczby 02 jest liczba 20 a liczby 23 jest liczba 32. ten filtr ustawiam w przedziale 2-3
7. Teraz kolej na to o czym jeszcze nie wspominałem. Wszystkie liczby w grze podzielone zostały na grupy. Od A do I. W każdej z grup jest po 5 liczb, z wyjątkiej grupy ostatniej czyli I , w której mamy tylko 2 tzn. 41 i 42.
Grupy mogę przyporządkować do pozycji w kombinacji.
Ustawiam je następująco. Dla pozycji 1-szej wybieram grupę B czyli w pierwszej pozycji będzie występować zawsze jedna z liczba 7. Dlaczego? Dlatego, żę wybieram grupę B w pierwszej pozycji czyli liczby od 6-10. Liczby 6 i 9 są wykluczone, gdyż je zablokowałem w tej grze. Pozostaje 7 i 8, gdyż przy założeniu, ze TD =3 muszę mieć 2 liczby w kombinacji poniżej 10. Następnie dla pozycji 5 wybieram grupę I czyli w ostatniej pozycji występować będzie zawsze 41 lub 42. Pozycje 2, 3 i 4 pozostawiam puste.
Teraz generuję kombinacje. Moje ustawienia dają w sumie 33 kombinacje. Jak pisałem poprzednio możliwe liczby
07 08 10 17 42
07 08 11 32 42
07 08 12 13 42
07 08 12 15 42
07 08 12 31 42
07 08 12 33 41
07 08 12 33 42
07 08 12 37 42
07 08 13 14 42
07 08 13 21 42
07 08 13 27 42
07 08 13 32 42
07 08 13 33 42
07 08 13 34 42
07 08 14 15 42
07 08 14 31 42
07 08 14 33 42
07 08 14 37 42
07 08 15 21 42
07 08 15 24 41
07 08 15 41 42
07 08 17 32 42
07 08 21 31 42
07 08 21 33 41
07 08 21 33 42
07 08 21 37 42
07 08 24 33 41
07 08 27 31 42
07 08 31 32 42
07 08 31 33 42
07 08 31 34 42
07 08 32 33 41
07 08 33 41 42

Odnośnie :

ps.
Dalej lecisz szybko dlatego mało kto wie o czym piszesz.. sami podglądacze a szkoda zawsze to 5 groszy można dołożyć.
Proszę o konkretne pytania, żebym wiedział co wymaga dodatkowego wyjaśnienia. I w co głębiej wchodzić a co odpuścić.

adamcustom , temat jest ciekawy a pytanie mam takie:

Jak to będzie ze zbiorami liczb . Przykładowo mam 700 zbiorów stałych do mini lotto po 12 liczb . Jak to trzeba przeanalizować (tą metoda) , żeby wybrać te najlepsze i czy to jest możliwe? Pozdrawiam
Oczywiście kombinacje, które umieściłem są przykładem tylko, a nie wynikiem analizy. Jak pisałem uprzednio, nie grałbym teraz ze względu na kumulację braku trafień cyfr bazowych w ostatnich losowaniach. Lubię grać wtedy, gdy czuję, że wszystkie cyfry bazowe trafią.
Statystyku
Odnośnie Twojego pytania :
adamcustom , temat jest ciekawy a pytanie mam takie:
Jak to będzie ze zbiorami liczb . Przykładowo mam 700 zbiorów stałych do mini lotto po 12 liczb . Jak to trzeba przeanalizować (tą metoda) , żeby wybrać te najlepsze i czy to jest możliwe?
Trochę niekompatybilne. Jedynie poprzez wprowadzanie kolejno każdego zbioru do koła liczbowego w aplikacji( Standard wheel or Key wheel) i filtrowanie otrzymanych wszystkich kombinacji przez filtry cyfrowe i inne. I tak sztuka po sztuce, aż otrzymujesz liczbę linii jaką chcesz grać.
Tak, w ten sposób to możliwe.

Nie wiem czy się dobrze rozumiemy dam przykład:
Mam dwa zbiory 12 liczb.
1/. 1 2 4 7 8 10 13 14 16 19 20 22
2/. 20 22 23 26 28 29 32 34 35 38 40 41
Teraz powiedz mi , jak to ocenić i jak to porównac , który zbiór będzie lepszy . Gdzie będzie więcej elementow (podanej metody) zawartych w tych zbiorach.
Chciałbym z tych 700 zbiórow wybrac np. 100 najlepszych do analizy . Czy jest to możliwe do zrobienia za pomoca koła liczbowego , bo nawet nie wiem co to jest ?.


1/. 1 2 4 7 8 10 13 14 16 19 20 22
2/. 20 22 23 26 28 29 32 34 35 38 40 41
Ocenić możesz tylko w jeden sposób. Wygenerować z każdego zbioru 12 liczb wszystkie kombinacje czyli będzie to 700 x 792 kombinacje( w mini).
I oceniać każdą grupę kombinacji- będziesz ich miał więc 700 , a w każdej grupie po 792 kombinacje do jakiego stopnia zgodne są z matrycą gry. To benedyktyńska praca, bo musisz wziąć pod uwagę szereg kryteriów. Także narzucić tzw. hurdle tzn. kombinacje nie spełniające warunków :
a, b, c odpadają od razu.
Przykładowo :
-około 65% kombinacji musi zawierać liczby bazowe występujące razem
- około 65% kombinacji musi zawierać 2 lub 3 liczby nieparzyste
- około 70% kombinacji musi zawierać 1 lub 2 liczby pierwsze
- odrzucić kombinacje zawierające 4 czy 5 liczb z pierwszej dziesiątki
- odrzucać kombinacje zawierające o ID mniejszym niż 4, gdyż nie stanowią nawet 1% kombinacji w grze
etc,.
Słowem, kawał roboty
Czy jest to możliwe do zrobienia za pomoca koła liczbowego , bo nawet nie wiem co to jest ?.
Tak, pod warunkiem, że koło liczbowe jest zintegrowane z aplikacją pozwalającą na takie filtrowanie.
Pogoogluj " lottery wheels" lub " number wheels", to znajdziesz trochę info na temat samych kół liczbowych. To dobrze że ktoś przedstawia swój inny sposób gry i jest gotowy do udzielenia szczegółowych odpowiedzi choć nie wiem czy także do merytorycznej dyskusji.
To zawsze lepsze od prognoz z sufitu mogących zdołować grających na kilka tysięcy złotych miesięcznie.
Tyle że wygląda na to, że tu nie chodzi o jakąś nową myśl, system lub rozwiązanie ale o cytowanie wyliczeń i nie do końca przetłumaczonych fragmentów helpa z jakiegoś programu do gry, co oczywiście nie jest złe, jeżeli ktoś się z tym identyfikuje.
Podajesz jako metodę zamianę liczb losowania na cyfry 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9
czego skutkiem jest "odkrycie" że w każdym losowaniu powtarza się 1,2,3.
Ale jak ma się nie powtarzać skoro skoro większość liczb tej gry składa się właśnie z tych cyfr.
a to że ta relacja wynika z większości i nie zawsze występuje potwierdza się w kolejnym zdaniu:
" zobaczycie, że cyfry „ 1, 2, 3 ” występują w ogromnej większości losowań"
co oznacza także ogromna ilość kombinacji do wytypowania
Ta metoda byłaby może i skuteczna gdyby na jej podstawie można było ustalić, odrzucić, wyfiltrować choćby 60-70% ze wszystkich możliwych kombinacji ale obawiam się że tak nie jest.
adamcustom napisał:
Lubię grać wtedy, gdy czuję, że wszystkie cyfry bazowe trafią.
------ Zgoda czekamy na pewne układy które mają nastąpić.
Opuszczamy wg. statystyki te co są ,zbędne, mało aktywne itd.
Wybór powinien należeć do nas.
Jak dla mnie muszę znać pełną grupę kombinacji tych chodliwych czyli 1-2-3
te najczęściej wychodzą
tą grupę cyfr można połączyć z sobą w parki (rozpis pełny) albo w trojki tu możemy rozpisać w pełnym systemie ale i w skróconym z gwarancją 2 trafnych. Czy masz to zrobione-opanowane ?
Do nich należy zrobić rozpis i podział dla pozostałych. Dla 4-5-6-7-8-9
Zestawiać blokowo każdy z każdym albo filtrować w zależności od założenia. Dla pełnego obrazu jest to potrzebne.
Tylko czy możliwe ?
Przypomnienie:
DO = Podwójne Cyfry Nieparzyste. Liczby składające się z 2 nieparzystych cyfr.=>np. 11,13,15,17,19,31,33,35,37,39 =10 liczb
DE = Podwójne Cyfry Parzyste. Liczby składające się z 2 parzystych cyfr. =>np. 02,04,06,08, 20,22,24,26,28,40,42 = 11 liczb
MD = Cyfry Mieszane. Liczby składające się z 1 cyfry parzystej i 1 nieparzystej. =>np. 01,03,05,07,09,10,12,14,16,18,30,32,34,36,38,21,23,25,27,29,41 =21 liczb
Tu mamy 3 grupy które należy rozbić na mniejsze
wg. Twojego programy jest to możliwe ?
Odwrócone liczby występują:
11,13,15,17,19,31,33,35,37,39 =10 liczb tu odwrócone to ->13-31
02,04,06,08, 20,22,24,26,28,40,42 = 11 liczb tu odwrócone to ->02-20, 04-40, 24-42
01,03,05,07,09,10,12,14,16,18,30,32,34,36,38,21,23,25,27,29,41 =21 liczb tu odwrócone to ->01-10,03-30,12-21,14-41,23-32
czyli
->13-31
->02-20, 04-40, 24-42
->01-10,03-30,12-21,14-41,23-32
Razem jest 18 liczb jako grupa
---------------------------------------
Pozostanie 24 liczby
11,15,17,19,33,35,37,39
06,08,22,26,28
05,07,09,16,18,34,36,38,25,27,29
--------------------------------------
czy to coś dało ?#########################################\
Przeczytałem raz jeszcze swoje posty i muszę przyznać rację Stategowi 1. Wygląda na to, że bardzo nędznie i zbyt szybko wyjaśniam. Ok, spróbuję raz jeszcze
ID - to ogólna liczby różnych cyfr w grze, nie uwzględniająca 0 poprzedzającego jakąś cyfrę
TD- oznacza ogólną liczbę cyfr tworzących dziesiątki. Każda dziesiątka liczona jest tylko raz nawet jeśli w kombinacji jest z niej więcej liczb. Dziesiątka to pierwsza cyfra w dwucyfrowej liczbie i tutaj także jak w liczbie 01, 0 nie bierzemy pod uwagę. Przykładowo kombinacja : 01, 11, 18, 23, 40 ma TD=4, kombinacja : 01, 03, 25, 29, 39 ma TD= 3, a kombinacja : 14,16, 28, 31, 35 to TD=5
Istotną rzeczą do zapamiętania jest to, aby najpierw wybrać ID a dopiero potem cyfry, które będą w grze. Jeżeli Wasza intuicja przy wybieraniu cyfr podpowiada, że trzeba dodać cyfrę lub cyfry, to zacznijcie cały proces od początku, wyznaczając nowe ID. Jeżeli gracie ID= 5 a potem wybieracie 6 lub 7 do gry, to nie ma to żadnego sensu. To system opierający się na poprawnym wyborze cyfr, co oznacza, że warunkiem powodzenia jest selekcja właściwych cyfr z marginesem błędu +/- 1.
W grach 5 z 42 i 6 z 49 większość losowań zawiera cyfry 1, 2 i 3. Przykładowo z mini występują te 3 cyfry razem w 65% losowań.
Po wyborze ID i selekcji cyfr należy stworzyć listę wszystkich liczb, które można utworzyć przy użyciu tych cyfr.
Na przykład wybieramy cyfry : 1-2-3-5-8-9
01-02-03-05-08-09
11-12-13-15-18-19
21-22-23-25-28-29
31-32-33-35-38-39
to 2 sumie 24 liczby

Następnie wybieramy wartość TD. Powiedzmy, że uważamy, że TD będzie wynosić 5 dla następnego losowania. Zatem wszystkie liczby poniżej 10 tzn. 01-02-03-05-08-09 możemy usunąć z naszej listy, bo nie spełniają warunku TD=5. Pozostaje nam 18 liczb. Powiedzmy, że analiza ostatnich 30 losowań skłania nas do stwierdzenia, że ostatnia liczba w losowaniu będzie powyżej 30.
Następnie spójrzcie jak często cyfry 1-2-3 trafiają w drugiej pozycji. Przykładem takiej liczby jest np. 21, 32, 22. Zwykle co najmniej 1 z liczb bazowych występuje w drugiej pozycji w losowaniach.
Powiedzmy, ze dokonaliśmy następujących wyborów :
ID= 6
Cyfry w grze: 1-2-3-5-8-9
TD=5 a więc liczby 01-02-03-05-08-09 nie mogą być użyte w grze
Zatem liczba w pierwszej pozycji musi być wyższa niż 10. 10 odpada, gdyż nie wybraliśmy 0 do gry.
Liczba w ostatniej pozycji to 31 lub wyższa.
W grze mamy 18 liczb
Najprawdopodobniej liczba w pierwszej pozycji zacznie się 1 np. 11 lub 12
Liczba w ostatniej pozycji zacznie się od 3-ki
Musimy użyć 6 cyfr aby zbudować każdą naszą kombinację
i wreszcie z wybranych cyfr do gry nie korzystaliśmy jeszcze z 2 -5-8-9
Następnie analizujemy dane i próbujemy odgadnąć czy liczba w pierwszej pozycji będzie wysoka czy niska. Niska to11,12,13, wysoka to 15-18-19. Robimy to samo dla liczby w ostatniej pozycji, niska+ 31-32-33, wysoka= 35,38,39. W następnej kolejności próbujemy ustalić czy liczby te będą parzyste czy nieparzyste.
Po dokonaniu tych operacji sprawdzamy ile cyfr użyliśmy w naszych kombinacjach.
Powiedzmy, że zdecydowaliśmy, że liczba w pierwszej pozycji będzie nieparzysta i niska. Zostaje nam 11 i 13. Następnie załóżmy, że wybieramy wysoką i parzystą jako liczbę w pozycji 5. Tylko 38 spełnia ten warunek.
Cyfry użyte do tej pory= 1-3-8
Cyfry niewykorzystane= 2-5-9
Musimy wykorzystać cyfry 2-5-9 gdyż ustaliśmy ID=6 a cyfra 9 musi wystąpić jako druga cyfra w liczbie bo TD=5.
Co zatem mamy :
L1= 11 lub 13
L2= ?
L3=?
L4=?
L5= 38
Teraz z liczb15-19-25-29-35 muszę wybrać 2 aby wypełnić 3 brakujące pozycje w kombinacji.
Jakie mam dylematy?
wybór liczby w pozycji 1: 11 lub 13
wybór 2 spośród liczb : 15-19-25-29-35
wybór jednej liczby spośród : 12- 21-22-23-31-32-33 i 13 jeśli nie zostanie użyte w pozycji 1-szej

Wybieram kombinację : 11-19-21-32-38
Sprawdzam cyfrę 1- jest, ok
Sprawdzam cyfrę 2- jest, ok
Sprawdzam cyfrę 3- jest, ok
Sprawdzam cyfrę 5- brakuje. Kombinacja nie spełnia narzuconego warunku. Muszę ją odrzucić.
Zauważam jednocześnie, że cyfra 1 występuje w kombinacji 3 razy, cyfra 2- 2 razy, cyfra 3- 2 razy.
Patrzę na ostatnich 30 losowań i stwierdzam, że sytuacja, gdy wszystkie 3 cyfry bazowe trafiły więcej niż 1 raz zdarzyła się tylko 3 razy. Odczytuję to jako kolejny sygnał, ze zbudowana kombinacja nie jest dobra. Samo to wystarczyło by mi do odrzucenia tej kombinacji.
Buduję następną kombinację : 11-15-28-29-38
Sprawdzam występowanie cyfr. 1- ok, 2-ok, 3-ok, 5-ok, 8-ok i 9-ok. Są wszystkie.
Cyfry 1, 2 i 8 występują więcej niż 1 raz. Zaglądam do danych i widzę, że cyfra 8 trafiająca 2 razy zdarzała się parokrotnie w ostatnich losowaniach. Zauważam jednak także, ze cyfra 8 trafia 2 razy najczęściej wtedy kiedy TD= 4 lub TD=3. Mój wybór to TD=5 i wobec tego muszę przemyśleć granie tej kombinacji.
Następnie biorę ostatnie losowanie, zapisuje je a nad nim mój ostatni wybór czyli :
11-15-28-29-38
01-04-12-19-34
Pierwszą rzeczą jaką zauważam jest to, że cyfra 9 jest w obydwu przypadkach drugą cyfrą w w 4 pozycji. Sprawdzam ostatnie 30 losowań i widzę, ze zdarza się to bardzo rzadko. Owszem cyfra 9 lubi się powtarzać w kolejnych losowaniach, ale nie w tej samej pozycji. Większość powtórek cyfr w drugiej pozycji to ruchy o przynajmniej 1 pozycję w lewo lub w prawo.
Ta analiza skłania mnie do rezygnacji z tej kombinacji.
Następnie mogę dokonać kilka roszad układu cyfr i sprawdzić jak bardzo to co zbudowałem odpowiada profilowi tego co zdarzyło się w ostatnich losowaniach.


Kurku

Podajesz jako metodę zamianę liczb losowania na cyfry 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9
czego skutkiem jest "odkrycie" że w każdym losowaniu powtarza się 1,2,3.
Ale jak ma się nie powtarzać skoro skoro większość liczb tej gry składa się właśnie z tych cyfr.
a to że ta relacja wynika z większości i nie zawsze występuje potwierdza się w kolejnym zdaniu:
" zobaczycie, że cyfry „ 1, 2, 3 ” występują w ogromnej większości losowań"
co oznacza także ogromna ilość kombinacji do wytypowania
Ta metoda byłaby może i skuteczna gdyby na jej podstawie można było ustalić, odrzucić, wyfiltrować choćby 60-70% ze wszystkich możliwych kombinacji ale obawiam się że tak nie jest.

Bez filtrowania nie można grać. Użycie wybranych cyfr i zablokowanie pozostałych to bardzo potężny filtr.
Załóżmy, że wybieram do gry cyfry : 1, 2, 3, 4, 5, 6. Pozostałe blokuję.
Bez użycie jakiegokolwiek innego filtra takie ustawienie generuje w grze 5 z 42 9.216 kombinacji. Czyli odfiltrowałem 99% kombinacji w grze. Jeśli użyję filtra DE w zakresie 1-2( występuje 70% czasu) to uzyskuję 7503 kombinacje.
Użycie filtra DO w zakresie 1-2( występuje 68% czasu) powoduje ograniczenie ilości kombinacji do 5742. Jeśli skorzystam z grup dla 2 pozycji czyli 1-szej i ostatniej ustawiającje następująco : grupa 1= A( występuje 48,8% czasu) grupa 5= H( występuje 39,2% czasu) ilość kombinacji zmniejsza się do 571.
Dodaję filtr PN czyli liczb pierwszych i ustawiam go w zakresie 1-2( 70% czasu)- liczba kombinacji spada do 408. Jeśli ustawię cyfrę 1,że ma trafić w zakresie 2-4 razy to a cyfrę 2, że trafi 1 lub 2 razy to ilość kombinacji spada nam do 195.
Założenie, że z możliwych w grze 5 grup liczb trafią wszystkie czyli nie powtórzy się ta sama grupa w innej pozycji, powoduje że ilośc kombinacji spada do 56 jak poniżej :

01 11 24 35 36
01 13 24 35 36
01 15 24 31 36
02 11 24 35 36
02 11 25 34 36
02 14 16 35 36
02 14 21 35 36
02 14 25 31 36
02 15 16 24 36
02 15 16 34 36
02 15 21 34 36
02 15 24 31 36
03 11 24 35 36
03 15 16 24 36
03 15 24 31 36
04 06 11 25 36
04 11 16 25 36
04 11 21 35 36
04 11 22 35 36
04 11 23 35 36
04 11 24 35 36
04 11 25 26 36
04 11 25 31 36
04 11 25 32 36
04 11 25 33 36
04 11 25 34 36
04 11 25 35 36
04 11 26 35 36
04 12 25 31 36
04 13 16 25 36
04 13 21 35 36
04 13 25 31 36
04 14 25 31 36
04 15 16 23 36
04 15 21 31 36
04 15 22 31 36
04 15 23 31 36
04 15 24 31 36
04 15 25 31 36
04 15 26 31 36
04 16 25 31 36
05 06 11 24 36
05 11 16 24 36
05 11 24 26 36
05 11 24 32 36
05 11 24 33 36
05 11 24 34 36
05 11 24 35 36
05 12 24 31 36
05 13 16 24 36
05 14 22 31 36
05 14 24 31 36
05 14 26 31 36
05 15 16 24 36
05 15 24 31 36
05 16 24 31 36



Poważnie pytam - ile razy "prawidłowo odfiltrowałeś",
ile liczb najwięcej trafiłeś i jak się rozłożyły, rozpisały ?
ak dla mnie muszę znać pełną grupę kombinacji tych chodliwych czyli 1-2-3
te najczęściej wychodzą
tą grupę cyfr można połączyć z sobą w parki (rozpis pełny) albo w trojki tu możemy rozpisać w pełnym systemie ale i w skróconym z gwarancją 2 trafnych. Czy masz to zrobione-opanowane ?
Do nich należy zrobić rozpis i podział dla pozostałych. Dla 4-5-6-7-8-9
Zestawiać blokowo każdy z każdym albo filtrować w zależności od założenia. Dla pełnego obrazu jest to potrzebne.
Tylko czy możliwe ?
Przypomnienie:
DO = Podwójne Cyfry Nieparzyste. Liczby składające się z 2 nieparzystych cyfr.=>np. 11,13,15,17,19,31,33,35,37,39 =10 liczb
DE = Podwójne Cyfry Parzyste. Liczby składające się z 2 parzystych cyfr. =>np. 02,04,06,08, 20,22,24,26,28,40,42 = 11 liczb
MD = Cyfry Mieszane. Liczby składające się z 1 cyfry parzystej i 1 nieparzystej. =>np. 01,03,05,07,09,10,12,14,16,18,30,32,34,36,38,21,23,25,27,29,41 =21 liczb
Tu mamy 3 grupy które należy rozbić na mniejsze
wg. Twojego programy jest to możliwe ?
Możliwych kombinacji w których występuje 1,2,3 jest dokładnie 551,776 czyli 64,9% wszystkich możliwych. To powód dla którego w każdej praktycznie próbce losowej pobranej z gry w liczbie 20 czy 30 losowań znajdziesz ich tyle. Matryca określa grę i podaje nam to czego możemy się spodziewać.
Nie traktuję i nigdy nie traktowałem cyfr 1-2-3 jako formy gry pick-3 bo nic to nie daje. Bardzo trudno jest określić prawidłowo ilość trafień każdej z liczb bazowych. Z reguły udaje mi się to zrobić poprawnie dla 1 z nich, resztę ustawiam na trafi, bez precyzowania ile razy. To przy założeniu, że mają trafić wszystkie bazowe.
Nie rozbijam DO, DE, etc., na mniejsze grupy. Kontroluje to zakres działania filtra 0-5. Co więcej, sam wybór cyfr do gry kontroluje możliwe ustawienia filtra. Jeśli np. wybierzesz do gry cyfry 1, 2, 3, 5, 7, 9 to w oczywisty sposób wywiera to wpływ na działanie filtra DE i DO.

Odwrócone liczby występują:

11,13,15,17,19,31,33,35,37,39 =10 liczb tu odwrócone to ->13-31
02,04,06,08, 20,22,24,26,28,40,42 = 11 liczb tu odwrócone to ->02-20, 04-40, 24-42
01,03,05,07,09,10,12,14,16,18,30,32,34,36,38,21,23,25,27,29,41 =21 liczb tu odwrócone to ->01-10,03-30,12-21,14-41,23-32
czyli
->13-31
->02-20, 04-40, 24-42
->01-10,03-30,12-21,14-41,23-32
Razem jest 18 liczb jako grupa
---------------------------------------
Pozostanie 24 liczby
11,15,17,19,33,35,37,39
06,08,22,26,28
05,07,09,16,18,34,36,38,25,27,29
--------------------------------------
czy to coś dało ?
Gry losowe dają ogromną przewagę organizatorom loterii. Patrząc probabilistycznie na szanse wygranej nikt nie powinien w nie grać.
Ja zdecydowałem się grać i starać się skorzystać z pewnej specyficznej logiki jaka rządzi grą. Wyznacza ją matryca gry, gdyż ona określa jaki świat losowań jest bardziej prawdopodobny.
Powtarzam raz jeszcze. Nie jestem w posiadaniu szklanej kuli ani wehikułu czasu, gdyż to jedyne narzędzia które pozwoliłyby na predykcję następnego losowania. Posługuję się zestawem narzędzi, które pozwalają na sprawniejszą i lepszą grę. Soft jaki wykorzystuję nie jest bynajmniej narzędziem predykcji.
Każdy podział liczb czy cyfr zastosowany ma tylko i wyłącznie 1 cel. Jest nim stworzenie filtra, który w swoim przedziale i w konsekwencji zastosowaniu może być bardziej przewidywalny niż inny.
Koncentruję się na odpowiedzi na pytanie : ile?
Na przykład podział na podwójne parzyste bierze się stąd, że wartość
1 i 2 czyli 1 lub 2 cyfry parzyste występuje w 70% losowań. Jeśli spojrzymy np. na ostatnie 12 losowań mini to zakres ten był skuteczny 9 razy czyli 75% czasu. Im większa dyspersja wyników ew. filtra, tym mniej wartościowy jest dla mnie.

Poważnie pytam - ile razy "prawidłowo odfiltrowałeś",
ile liczb najwięcej trafiłeś i jak się rozłożyły, rozpisały ?
Zwykle gram nie więcej niż 16-18 kombinacji. W tym roku 4 z 5 trafiłem 7 razy.
3 z 5 jakieś 20- 30 razy, nie liczę tego zbyt dokładnie.
Bardzo często sprawdzam ustawienia" post factum" aby uświadomić sobie jakie kliknięcie pozbawiło mnie wygranej lub dałoby ją. To bardzo pomaga w dalszej grze. Jeśli 3 razy z rzędu grając nie trafiam, to robię przerwę na kilka losowań i gram" na papierze" tylko. Wracam do gry, kiedy stabilizuję wyniki i zakładam, ze trafią wszystkie 3 bazowe.
Raczej nie gram w 6 z 49, bo jak wiadomo średnio na 16 trafień pełnej puli w Mini przypada jedna 6 w Lotto. Zrobiłem ostatnio wyjątek grając 2 mocno odfiltrowane kombinacje i trafiłem 1 raz 3 z 6.

rozumiem że masz jakiś program który ci analizuje to wszystko. Czy w ogóle jest możliwe prowadzenie tego wszystkiego "na papierze"?
Dodam, że nie mam najmniejszego pojęcia jakie liczby będę grać, do momentu kiedy po wyborze ustawień nie dokonam konwersji na zestawy liczbowe. Nie wiem czy będą to liczby w przewadze " gorące", " ciepłe" czy " zimne". Czy któraś z nich występowała 4 razy z rzędu czy też nie pojawiała się od 50 losowań. Powstałe kombinacje są wynikiem wyboru cyfr w grze, cyfr blokowanych i ustawień filtrów.
rozumiem że masz jakiś program który ci analizuje to wszystko. Czy w ogóle jest możliwe prowadzenie tego wszystkiego "na papierze"?
Wersja papierowa jest możliwa i tak to testowałem przez jakiś czas. Oczywiście ograniczona jest ilość stosowanych filtrów, ale sama zasada gry jest taka sama. Tak, mam program, który szczególnie jest pomocny w budowaniu kombinacji.

sprzedajesz ten program czy ktoś sprzedaje, dzielisz się nim, może sam go napisałeś?
To program stworzony przez mojego przyjaciela ze Stanów. Pomagałem mu trochę w jego tworzeniu. Nie jest udostępniany komercyjnie nigdzie.
odnośnie wpisu 2011-08-19 (23:01) "M3: ustawiam, że trafi 1 lub 2 z nich i
rolokuję cyfrę 6 cyfrę 7 ustawiam, ze trafi nie specyfikując ile razy
crcyfrę 5- ustawiam jako wildcard czyli moze trafić lub nie
" na jakiej podstawie te wszystkie założenia, program je podaje czy to strzały?
Jak pisałem program nie jest programem predykcyjnym i nie udaje takiego. Analiza danych i wnioski należą do użytkownika. Jednak kieruję się pewnymi regułami i heurystyką.
Np. dlaczego blokuję cyfrę 6. 6 to cyfra gorąca gdyż w ostatnich 30 losowaniach trafiła 15 razy, podobnie jak 8 i 9 czyli to kandydat do grania. Zauważam jednak, ze w ostatnich 10 losowaniach trafiła 6 razy , w tym dwukrotnie 3 liczby z cyfrą 6 były obecne w kombinacjach wygrywających. Rzecz jasna możliwe jest, ze trafi znowu i pewniej byłoby ustawić ją jako 0/1 czyli albo trafi raz albo wcale, ale decyduję się jednak ją blokować.
adamcustom
>>Zwykle gram nie więcej niż 16-18 kombinacji. W tym roku 4 z 5 trafiłem 7 razy. 3 z 5 jakieś 20- 30 razy, nie liczę tego zbyt dokładnie.<< To jesteś szczęściarzem... Jeśli dobrze się rozumiemy -" 4 z 5 trafiłem siedem razy"
Ale przecież - nie mogłeś mnie źle zrozumieć - nie piszesz o 4/5 z 12-u, czy 15-u liczb / i np. sześciu cyfr/... Siedem razy czwórka w mini, to wręcz niewiarygodny wynik – gratuluję
Dziękuję Ci, to jednak nie tyle kwestia szczęścia ile timingu i praktyki. W dużej mierze polega to na tym, aby nie grać kiedy nie trafi któraś z cyfr bazowych. Bo która, to niezwykle trudno to przewidzieć.
Zresztą nie oceniam swojej gry po tym czy trafiłem 3-kę czy 4-kę, tylko jaką miałem skuteczność w doborze wartości filtrów. Rzecz jasna to miłe, bo jest czym finansować grę, ale to nie jest wyznacznik jakości gry. Gramy po to aby trafić pełną pulę. Mogę to zrobić tylko wtedy kiedy dobór filtrów będzie w 100% poprawny.
Jeśli trafiam np. 4-kę a pomyliłem się w doborze wartości dla 5 filtrów na 10 stosowanych, to znaczy, ze dopomógł mi fart a ja grałem zle.
W grze 5 z 42 jest 185 układów dających wygraną 4-kę. Tylko jeden z nich to 5-tka. Oznacza to, że 4-kę można trafić na wiele sposobów, nawet przy złym doborze kilku filtrów. I to zdarza się nierzadko.
Oczywiście im więcej filtrów stosujemy tym większe jest prawdopodobieństwo, ze pomylimy się choć w jednym z nich.
adamcustom , tu masz rację ale programista powinien być wszechstronny (tutaj są tacy), bo ja mam co innego na uwadze . Twoja koncepcja jest mi potrzebna do filtracji dla 6780 zakładów Mini Lotka. Prawdopodobnie dało by to dobre efekty trafiania , ale trzeba to zobaczyć w praktyce.
Pozdr.
Dla dobrego tematu troche wiecej informacji Podaje wszystkie mozliwe konfiguracje P-N dla mini lotka oraz ich ilosci


Tutaj wszystkie kombinacje wariantu PN-688 ktory jest najczesciej losowany.........
jest w czym wybierac............. zestaw

/niestety edycja tego forum nie dopuszcza takiej ilości
wierszy i zmuszony byłem wyciąć kombinacje Piotra_P ?



Moje wątpliwości co do tego czy pojawią się wszystkie 3 cyfry bazowe potwierdziły się. Decyzja o tym, aby nie grać była słuszna.
Spójrzmy na wynik losowania Mini :
12, 16, 17, 27, 41
innymi słowy konfiguracja 4 pierwszych cyfr była następująca : 1101.
Nie trafiła 3. Wartość oczekiwana tego, ze cyfra 3 nie trafi w losowaniu to 1: 6.70 czyli średnio nie trafia 1 raz na około 7 losowań. Ostatnio nie trafiła jednak 3 losowania wstecz. To pokazuje trudność w wytypowaniu cyfry, która chybi.
Losowanie było wysokie, zaczynające się od liczby 12.
Pytanie czy można było przewidzieć TD=5 czyli losowanie zaczynające się od liczby 10 lub wyższej.
Jeśli spojrzymy na układ TD z ostatnich kilku losowań poprzedzających wczorajsze to widzimy :

353345535

czyli po wartościach 535 poprzednio pojawiła się wartość 5. Filtr powtórzył się dokładnie jak w poprzednim układzie.

Obecnie, po ostatnim losowaniu układ filtrów dla TD jest następujący:

5353345535

Czy wobec tego należy się spodziewać ponowienia wartości TD=5 ?
Nie stawiałbym na to, gdyż filtry pomimo skłonności do powtarzania wartości zachowują swoją losowość i nie zachowują tej logiki powtarzalności w nieskończoność. ,




Odniosę się tylko do części kombinacji z Twojego wpisu a mianowicie :
688 825207 21 22 30 32 40
688 825209 21 22 30 32 42
688 825224 21 22 30 34 40
688 825226 21 22 30 34 42
688 825237 21 22 30 36 40
688 825239 21 22 30 36 42
688 825246 21 22 30 38 40
688 825248 21 22 30 38 42
688 825324 21 22 32 34 40
688 825326 21 22 32 34 42
688 825337 21 22 32 36 40
688 825339 21 22 32 36 42
688 825346 21 22 32 38 40
688 825348 21 22 32 38 42
688 825401 21 22 34 36 40
688 825403 21 22 34 36 42
688 825410 21 22 34 38 40
688 825412 21 22 34 38 42
688 825446 21 22 36 38 40
688 825448 21 22 36 38 42
688 826992 21 24 30 32 40
688 826994 21 24 30 32 42
688 827009 21 24 30 34 40
688 827011 21 24 30 34 42
688 827022 21 24 30 36 40
688 827024 21 24 30 36 42
688 827031 21 24 30 38 40
688 827033 21 24 30 38 42
688 827109 21 24 32 34 40
688 827111 21 24 32 34 42
688 827122 21 24 32 36 40
688 827124 21 24 32 36 42
688 827131 21 24 32 38 40
688 827133 21 24 32 38 42
688 827186 21 24 34 36 40
688 827188 21 24 34 36 42
688 827195 21 24 34 38 40
688 827197 21 24 34 38 42
688 827231 21 24 36 38 40
688 827233 21 24 36 38 42
688 828232 21 26 30 32 40
688 828234 21 26 30 32 42
688 828249 21 26 30 34 40
688 828251 21 26 30 34 42
688 828262 21 26 30 36 40
688 828264 21 26 30 36 42
688 828271 21 26 30 38 40
688 828273 21 26 30 38 42
688 828349 21 26 32 34 40
688 828351 21 26 32 34 42
688 828362 21 26 32 36 40
688 828364 21 26 32 36 42
688 828371 21 26 32 38 40
688 828373 21 26 32 38 42
688 828426 21 26 34 36 40
688 828428 21 26 34 36 42
688 828435 21 26 34 38 40
688 828437 21 26 34 38 42
688 828471 21 26 36 38 40
688 828473 21 26 36 38 42
688 829051 21 28 30 32 40
688 829053 21 28 30 32 42
688 829068 21 28 30 34 40
688 829070 21 28 30 34 42
688 829081 21 28 30 36 40
688 829083 21 28 30 36 42
688 829090 21 28 30 38 40
688 829092 21 28 30 38 42
688 829168 21 28 32 34 40
688 829170 21 28 32 34 42
688 829181 21 28 32 36 40
688 829183 21 28 32 36 42
688 829190 21 28 32 38 40
688 829192 21 28 32 38 42
688 829245 21 28 34 36 40
688 829247 21 28 34 36 42
688 829254 21 28 34 38 40
688 829256 21 28 34 38 42
688 829290 21 28 36 38 40
688 829292 21 28 36 38 42
688 835713 23 24 30 32 40
688 835715 23 24 30 32 42
688 835730 23 24 30 34 40
688 835732 23 24 30 34 42 <

Stanowią sporą część kombinacji. Rozpoczynają się od 21 i wyżej w pierwszej pozycji. W ostatnich 750 losowaniach kombinacje rozpoczynające się od liczby 21- 25 wygrały 20 razy co stanowi 2,7%. Dla porównania kombinacje rozpoczynające się od 11-15 wygrały 100 razy, co stanowi 13,3% gier.
Jeśli porównamy to z wartością oczekiwaną dla grupy liczb 21-25 w pierwszej pozycji to wynosi ona 2,4%. Czyli wystąpiło więcej razy, ale w granicach odchylenia standardowego

halo
jest to rozpis kombinacji na poszczegolne cyfry
z uwzglednieniem czy cyfra jest parzysta(P) czy nieparzysta(N)

Na przyklad:
P N P P N P N P P P
01 02 10 12 20



Nie bardzo wiem jak to może pomóc w grze.

Jeśli podzielimy cyfry na :

F4 czyli 1, 2, 3, 4

to wiemy że najczęściej trafiające układy w grze 5 z 42 to :

1111- 38%
1110- 27%
1101- 9%
Jeden z tych układów pojawia się zatem 74% czasu.

M3 czyli cyfry : 5, 6, 7 i ich występowanie :

żadna z nich czyli układ : 0-0-0 to 16,7% czasu
jedna z nich czyli : 1-0-0 lub 0-0-1 lub 0-1-0 to 47,9% czasu
dwie z nich czyli : 1-1-0 lub 1-0-1 lub 0-1-1 to 31% czasu
wszystkie 3 czyli 1-1-1 to 4,4% czasu

To samo dotyczy B3 czyli cyfr: 8, 9, 0



Jeśli ten wpis komukolwiek przeszkadza lub wyrządza szkodę to proszę pisać zostanie to usunięte

POzdrówka

[ Dodano: 2011-09-03, 19:43 ]
jeśli ta forma komuś nie odpowiada a chciałby więcej
czyli w zielonym kolorze i mieć dostęp do tych fragmentów które usunąłem to możliwe jest ściągnięcie tegoż w pliku *.doc
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Prowokatore necesse est.Ozłocę tego kto mnie skrytykujeProducenci programów do gier losowych bierzcie wzór z LC jak powinien funkcjonować taki program po prostu uczcie się :!:Tylko GENIALNI INACZEJ grają w Multi
Avatar użytkownika
xyzen
 
Posty: 163
Dołączył(a): 2007-11-09, 21:05

Re: Zerżnięty w części od Paśki temat założony przez Adamcus

Postprzez fafik11 » 2015-05-30, 19:02

Pamiętam, że czytałem kiedyś ten temat, zapowiadało sie fajnie, ale nie znalazłem sensu..
wyniki lotto - najszybsze w internecie
fafik11
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2010-08-10, 20:43


Powrót do Express Lotek

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron